Hee daar is het leukste topic van het jaar weer! Ik hoopte al dat het zou komen.. Ook ik volg dit jaar weer (stilletjes) mee.
joke165
Geplaatst: 22-04-17 10:13
Hier ook een trouwe volger van deze geweldige vakanties. Heb ongeveer mijn hele leven in Zuidlaren gewoond (woon er helaas momenteel niet, ook iets met huis van vriend die al 3 jaar te koop staat ) en heb er ook veel in de omgeving gereden dus heb je nog vragen over paden etc dan hoop ik je te kunnen helpen.
Zou het ook helemaal tof vinden om een dagje mee te mogen rijden als dat mag
Jaaaaaaaa daar zijn ze weer hier ook weer een trouwe volger ik was vorig jaar aan het strijken tijdens het kijken. Heb meer dan mee genoten en dat gaan we dit jaar zeker weer doen. Welke week van augustus gaan jullie dan op vakantie
Deze meelezer meldt zich ook weer, meestal stille meelezer trouwens. Vorig jaar heb ik genoten van het virtueel mee rijden,van zowel de ritten op zich als ook van jullie heerlijke humor. Erg leuk dat we ook dit jaar weer mogen mee genieten!
Toch een keer een "bokt weekend" organiseren.... De huifkar voorop en daarachter heeel veul ruiters te paard..... Gezellig ook op de camping met z'n allen.
AfricanLady
Geplaatst: 22-04-17 15:35
WendyLotte schreef:
Toch een keer een "bokt weekend" organiseren.... De huifkar voorop en daarachter heeel veul ruiters te paard..... Gezellig ook op de camping met z'n allen.
Ik denk dat jullie maar gewoon virtueel mee moeten reizen . Plannen voor ons alleen is al werk genoeg.. We gaan wel kijken of we in Augustus ons abonnement eenmalig kunnen aanpassen zodat we genoeg MB's hebben zodat we weer kunnen streamen. Speciaal voor jullie .
Tof dat er wat mensen zijn die de omgeving rond Balloo etc kennen. Ik wil binnenkort de routes plannen, en dan van jullie horen of het kan of dat er nog mooiere paadjes zijn .