Autumn desert trail 2016

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 16:49

Als er op een gegeven moment nog maar sporadisch ruiters voorbij komen plus de regen destijds meegerekend, helaas. :=

Het is voor ons ook moeilijk inschatten wie wie is en wie nog moet komen.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 17:50

Dayanaera schreef:
Ik baalde er vorig jaar van dat zo goed als alle fotografen al weg waren. Mede daarom heb ik voor de zaterdag gekozen en niet als laatste..

Vorig jaar baalde ik zelf ook! Ik zat met werk etc. -O-
Dit jaar daarintegen zal ik alles op alles zetten om gewoon compleet aanwezig te zijn, tot de laatste ruiter *\o/*

Magda, zeg maar wat we mee moeten nemen in de tent om fatsoenlijk te kunnen bivakeren tot aan de laatste ruiter, dan gaan we het ons gewoon aangenaam maken _O-

kionasuppie

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 17:58

Voor iedereen: Ik heb doorgekregen dat er een communicatie fout is. de manier van hoe de foto's komen staan nog niet vast... excuses hiervoor.

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 17:59

Over starttijden:
Ja als je tussen 10 en 11 hebt opgegeven kan je zelf beslissen wanneer je start, wij gaan express niet met startlijsten werken hebben we besloten.

Er word weer geparkeerd in een weiland maar een andere dan vorig jaar

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-16 18:29

magda_90 schreef:
Als er op een gegeven moment nog maar sporadisch ruiters voorbij komen plus de regen destijds meegerekend, helaas. :=

Het is voor ons ook moeilijk inschatten wie wie is en wie nog moet komen.

Oh maar dat begrijp ik ook volkomen hoor! Was ook echt koud toen!

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 19:14

kionasuppie schreef:
Over starttijden:
Ja als je tussen 10 en 11 hebt opgegeven kan je zelf beslissen wanneer je start, wij gaan express niet met startlijsten werken hebben we besloten.

Er word weer geparkeerd in een weiland maar een andere dan vorig jaar

Oke thanks! :D

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 19:51

Tigress schreef:
Dayanaera schreef:
Ik baalde er vorig jaar van dat zo goed als alle fotografen al weg waren. Mede daarom heb ik voor de zaterdag gekozen en niet als laatste..

Vorig jaar baalde ik zelf ook! Ik zat met werk etc. -O-

En je had je camera een vliegcursus gegeven, dat hielp ook niet erg mee :Y)

Ik probeer elk jaar wel tot de laatste combi te blijven, maar aan 't end van de dag sta je rustig anderhalf uur te vernikkelen (stilstaan is koouud) voor twee of drie mensen die in de verte in stap langskomen (of helemaal niet langs "de" grote vlakte rijden), dat terwijl je al drie kaarten volgeschoten hebt met foto's waar je z.s.m. aan wilt werken.. En voor ons is/was (voltooid verleden tijd, hoop ik ;) ) ook niet helemaal duidelijk of-en-hoeveel mensen er nog zouden komen, dan is het al gauw "laten we maar gaan"... :+
Maar dit jaar; nieuwe ronde nieuwe kansen! Dit evenement is 'work in progress', dus we zullen zien wat we dit jaar mee gaan maken! :D

Ik heb er iig weer walgelijk veel zin in, kwam nog een hele map met kleine stukjes fillum tegen en dan begint het toch weer te kriebelen hoor *\%/* (eens kijken of ik die ergens kan posten)

Olympia96: als je via oypo besteld hebt, dan krijg je de foto zoals je hem ziet in de webwinkel ;) Wij doen iig ons best alle foto's zo goed mogelijk te leveren, maar we kunnen uiteraard niet voor allen spreken; voorgaande jaren stond er ook een best aantal fotografen die helemaal nìks met paarden had, maar gewoon voor het spektakel kwamen en hoopten een paar platen te verkopen.. Om dan fors geld te vragen voor foto's die dat misschien niet waard zijn, mja, t'is jammer maar 't gebeurd, ieder heeft z'n eigen standards.. Maar toch; als je ontevreden bent kan je altijd de fotograaf in kwestie een berichtje sturen, de meesten zijn wel begripvol en kunnen je vast helpen als je iets anders wilt hebben w.b.t. je bestelling. (ik spreek uiteraard voornamelijk uit eigen ervaring, maar probeer elke klant tevreden te houden en tot nu toe lukt dat aardig, communication is key! ;) )

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 20:42

Gezellig Amanda! Als je er in de ochtend staat (zondag..) dan kom ik wel even langs touren! Kun je toot toch nog op de foto zetten, haha! :D

Lotte_Bjorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:53

Is er iemand die op zaterdag tussen 10:00 / 11:00 gaat rijden? Heb namelijk niemand om samen te rijden en alleen is niet heel gezelligAfbeelding
Afbeelding

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 22:15

Ik ga dit jaar (waarschijnlijk) ook!
Heb 21 augustus m'n bovenarm gebroken en ben 31 augustus geopereerd... mag over 2 weken waarschijnlijk weer rijden... hopen dat dat goed gaat en dan zie ik jullie daar! :)

Ik start met mijne bonte merrie zaterdag tussen 10 & 11!

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 22:18

Esaqar schreef:
Ik ga dit jaar (waarschijnlijk) ook!
Heb 21 augustus m'n bovenarm gebroken en ben 31 augustus geopereerd... mag over 2 weken waarschijnlijk weer rijden... hopen dat dat goed gaat en dan zie ik jullie daar! :)

Ik start met mijne bonte merrie zaterdag tussen 10 & 11!

Zondag? :p
Maar anders ga je gewoon achterop, als t nie wil! :+ :')

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 23:33

Wat zullen we dit jaar eens voor iets leuks aantrekken..... Amanda, magda, marinda, nog voorkeuren kwa kleuren?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 23:38

pimpelpaars met donderwolkjes *\%/*

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 23:49

Ik ga dit jaar op de zaterdag, tussen 10 en 11!

Dit zijn wij!
Afbeelding

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-16 00:27

Lotte_Bjorka schreef:
Is er iemand die op zaterdag tussen 10:00 / 11:00 gaat rijden? Heb namelijk niemand om samen te rijden en alleen is niet heel gezellig[ [url=m/IfEmbY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Xx8GSk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als je later start kun je met ons mee?

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 00:28

Kelly_J, Leonie en ik starten ook op zaterdag tussen 10 en 11, van mij mag je best mee :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 06:16

Leuk Nientsje! Blijft een leuke foto. <3

saskiaojan schreef:
Wat zullen we dit jaar eens voor iets leuks aantrekken..... Amanda, magda, marinda, nog voorkeuren kwa kleuren?

Roze met paarse stippen?

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 07:38

magda_90 schreef:
Leuk Nientsje! Blijft een leuke foto. <3

Indd!
Hij hangt ook uitvergroot in mijn kamer :D

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 09:07

Agh zondag tussen 10 & 11 ja, niet zaterdag. Foutje! :')

Ben benieuwd wie we daar zien!

martijn1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 14:59

ik ga zaterdag tussen 11 en 12 en ik rij met de trekpaarden groep mee, nog meer mensen hier die met deze groep rijden?

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 15:12

Helaas kan ik dit jaar door ziekte van mijn paard niet mee doen. Zo jammer want het was zo leuk vorig jaar!

Ik zit erover te denken om te komen fotograferen :) daarom een vraagje voor de fotografen: wat is een goede plek om te parkeren en op de zandvlakte te komen?

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:09

Zouden de kenners mij misschien wat uitleg willen geven over hoe dit in zijn werk gaat? Je komt om een bepaalde tijd en start, in mijn geval op zaterdag tussen 10 en 11. Ik begreep dat er niet echt een route is die je moet volgen en dat je gewoon van links naar rechts en kris kras door het gebied heen rijdt? Maar er staat wel dat het ongeveer 20 Km is op de website? Je hoeft dus niet bij bepaalde punten langs te rijden of iets? En hoe lang ben je ongeveer onderweg met je paard? Ik ben een echte leek hierin, dus ik hoor graag zoveel mogelijk, dan weet ik wat ik moet verwachten :)

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-16 18:02

Murosch schreef:
Zouden de kenners mij misschien wat uitleg willen geven over hoe dit in zijn werk gaat? Je komt om een bepaalde tijd en start, in mijn geval op zaterdag tussen 10 en 11. Ik begreep dat er niet echt een route is die je moet volgen en dat je gewoon van links naar rechts en kris kras door het gebied heen rijdt? Maar er staat wel dat het ongeveer 20 Km is op de website? Je hoeft dus niet bij bepaalde punten langs te rijden of iets? En hoe lang ben je ongeveer onderweg met je paard? Ik ben een echte leek hierin, dus ik hoor graag zoveel mogelijk, dan weet ik wat ik moet verwachten :)

Vorig jaar stonden er bordjes/mensen. Volgens mij zijn wij vorig jaar uur of 2 weggeweest. Je kan natuurlijk niet overal draven. Zeker niet op de stukken waar je normaal niet mag rijden

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:25

Vanaf de parkeerplaats is er een route aangegeven naar de kale duinen, zodra je daar door het hek bent ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt en hoelang je wilt rijden. Om weer terug te gaan naar de parkeerplaats volg je vanaf het hek ook weer een route.
Sommige mensen zijn de hele dag onderweg, wij zijn vaak ook met 2 A 3 uurtjes uitgereden.

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:30

Murosch schreef:

Ik zal het even proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen:

Als je aankomt parkeer je de aito met trailer op de aangewezen plek. Hierna kan je je melden bij het secetariaat waar je je capbandje krijgt zodat wij onderweg kunnen zien dat er is betaald en het eigenrisicoformulier is ondertekend.

Afhankelijk van je starttijd kan je opzadelen en gaan rijden!
De eerste 3 a 4 kilometer is door het bos, wij zorgen ervoor dat je hier niet verdwaald.
Op de kale duinen zelf staan bakens, elke baken heeft een vraag en een verbonden letter. Dit is een puzzel. De 20 km komt hier vandaan, als je de route rekend die je rijd met de puzzel van baken naar baken dan is het totaal ong. 20 km.
Echter willen wij de mosgroei etc. Tegen gaan en mag je dus overal komen het liefste niet op de paden :p

Kan je hier wat mee?