Het is voor ons ook moeilijk inschatten wie wie is en wie nog moet komen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dayanaera schreef:Ik baalde er vorig jaar van dat zo goed als alle fotografen al weg waren. Mede daarom heb ik voor de zaterdag gekozen en niet als laatste..
Tigress schreef:Dayanaera schreef:Ik baalde er vorig jaar van dat zo goed als alle fotografen al weg waren. Mede daarom heb ik voor de zaterdag gekozen en niet als laatste..
Vorig jaar baalde ik zelf ook! Ik zat met werk etc.![]()
Esaqar schreef:Ik ga dit jaar (waarschijnlijk) ook!
Heb 21 augustus m'n bovenarm gebroken en ben 31 augustus geopereerd... mag over 2 weken waarschijnlijk weer rijden... hopen dat dat goed gaat en dan zie ik jullie daar!
Ik start met mijne bonte merrie zaterdag tussen 10 & 11!
Murosch schreef:Zouden de kenners mij misschien wat uitleg willen geven over hoe dit in zijn werk gaat? Je komt om een bepaalde tijd en start, in mijn geval op zaterdag tussen 10 en 11. Ik begreep dat er niet echt een route is die je moet volgen en dat je gewoon van links naar rechts en kris kras door het gebied heen rijdt? Maar er staat wel dat het ongeveer 20 Km is op de website? Je hoeft dus niet bij bepaalde punten langs te rijden of iets? En hoe lang ben je ongeveer onderweg met je paard? Ik ben een echte leek hierin, dus ik hoor graag zoveel mogelijk, dan weet ik wat ik moet verwachten
Murosch schreef:Zouden de kenners mij misschien wat uitleg willen geven over hoe dit in zijn werk gaat? Je komt om een bepaalde tijd en start, in mijn geval op zaterdag tussen 10 en 11. Ik begreep dat er niet echt een route is die je moet volgen en dat je gewoon van links naar rechts en kris kras door het gebied heen rijdt? Maar er staat wel dat het ongeveer 20 Km is op de website? Je hoeft dus niet bij bepaalde punten langs te rijden of iets? En hoe lang ben je ongeveer onderweg met je paard? Ik ben een echte leek hierin, dus ik hoor graag zoveel mogelijk, dan weet ik wat ik moet verwachten