Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
had het idee dat de arts het zelf niet helemaal vertrouwde
erg charmant
maar als het aan mijn ouders ligt
pas wanneer de arts groen licht geeft
Tyke schreef:mm dan idd maar rustig aan. Ik was op zich wel op een paard wat ik kende. (fries). Die reed ik bij. En was ook heel goed gegaan maar ze ontplofte letterlijk terug op het terrein. Wat het geweest is geen idee. Maar kende het gedrag niet en was weinig mee te doen ook.
Nou beterschap hoop dat je snel weer wat mobieler bent.
Vond de route wel veel over verharde en semi-verharde paden gaan, maar gelukkig is mijn paard daar oke mee. Ben erg benieuwd naar wat beeldmateriaal
Chubby schreef:Tyke schreef:mm dan idd maar rustig aan. Ik was op zich wel op een paard wat ik kende. (fries). Die reed ik bij. En was ook heel goed gegaan maar ze ontplofte letterlijk terug op het terrein. Wat het geweest is geen idee. Maar kende het gedrag niet en was weinig mee te doen ook.
Nou beterschap hoop dat je snel weer wat mobieler bent.
Ik herinnerde me nog wel dat er in 2012 een ambu op het terrein nodig was, maar dacht bij de start. Fijn dat je toen al wel gereden had![]()
)
(we komen niet zo vaak bij het bos in Huijbergen, omdat je dan zo ver over de Putseweg moet en we dat niet goed aandurven... dus we dachten: we doen mee met de driedaagse, zien we dat bos ook eens! en waar gaat de route heen.. helemaal over de Putseweg terug naar ons eigen stuk bos
precies het stuk dat we met de trailer hadden gereden). De route op zondag vonden we helemaal geweldig! Ook heel erg tevreden over de organisatie en er hing ook echt een leuke sfeer. Mijn paard was helemaal relaxed en ik daardoor ook