Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dank jullie! Ik was pas laat terug van het wandelen haha want we gingen boodschappen doen, dus aten pas om 10 uur. Maar het was een heerlijke wandeling met een lekker weertje erbij, ik ben dan ook heel blij met de omgeving waar wij in wonen... veel bos..

!
Alles gaat er bij hem in.... Takken met bladeren? Gaat helemaal naar binnen... haha.
Punz schreef:Oh..
Ik zie nu dit topic en "ken" je nog vanuit het reddertjes topic waar ik destijds een tijd heb meegelezen.
Heel veel sterkte met het verlies van je broer. Had gewild dat je dit niet mee hoefde te maken!
Vind het plan wat je nu hebt opgevat wel heel erg prachtig, en past héél erg bij het beeld wat ik destijds van je kreeg. Heel veel sterkte en geluk tijdens je tocht, ik hoop dat je heel veel hartverwarmende momenten gaat meemaken die je de rest van je leven niet meer vergeet.
Ik ga je in ieder geval volgen!
Vind het wel grappig te lezen dat het past bij het beeld wat je destijds van mij gekregen had... Dank voor je lieve berichtje..
! Ik ga inderdaad alleen met de pony op pad, en de boodschappen enzo heb ik inderdaad over nagedacht. Ik denk dat het ook afhangt van de plek waar ik ben, ik zou altijd iemand bij de winkel geld kunnen geven en vragen of ze bepaalde dingen voor mij mee naar buiten willen nemen van dat geld... bedoel het ziet er ook logisch uit dat je de pony niet mee naar binnen kan nemen haha. Denk dat het wel losloopt daarin. 

Maar zal dan hier de link achterlaten!
. Ook leuk, nachtje kamperen in het bos