Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ben bijna klaar trouwens, vanavond staat alles in de fotomap!

_l_amanda_l_ schreef:Dank jullieBen bijna klaar trouwens, vanavond staat alles in de fotomap!
![]()
3 oktober schijnt de datum te zijn voor de Najaarsrit, als ik een lift kan regelen wil ik weer komen kijken, vond het echt super leuk!
(en in het najaar zit die water doorgang erbij haha, die is best steil! Maar wel gaaf om te zien..)
NienSCHaap schreef:_l_amanda_l_ schreef:Dank jullieBen bijna klaar trouwens, vanavond staat alles in de fotomap!
![]()
3 oktober schijnt de datum te zijn voor de Najaarsrit, als ik een lift kan regelen wil ik weer komen kijken, vond het echt super leuk!
(en in het najaar zit die water doorgang erbij haha, die is best steil! Maar wel gaaf om te zien..)
Zullen we anders samen?
Ik wil graag, maar heb ook een ander gaaf evenement aangeboden gekregen (incl. lift
) dus zit nog even in dubio...
_l_amanda_l_ schreef:NienSCHaap schreef:
Zullen we anders samen?
Ik wil graag, maar heb ook een ander gaaf evenement aangeboden gekregen (incl. lift
) dus zit nog even in dubio...
Maar samenrijden zou wel leuk zijn ja! Ik wil dan wel bij het water heur
.
! mirmar schreef:Dat zou wel gezellig zijn idd. Hoe laat vertrekken jullie? Is dan mss wel handig om af te spreken waar we elkaar treffen, was laatst best druk en als je elkaar niet kent is het lastig elkaar te vinden.