Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
npdgm schreef:ik was een keer met 3 vriendinnen aan het rijden op de Veluwe toen een vriendin een hek open wilde doen, ze draafde heel rustig naar het, springt haar paard eroverheen! mn vriendin haar bijde pols botjes gebroken en gelukkig was het helemaal goed met het paar.

(al had ik hem daarvoor net ontweken want hij had een koptelefoon op en hoorde mijn 'kijk uit' niet..)
Paardlief schrok van jawel; een neerstortende eend 
(eend stond gewoon weer op en ging verder hoor, niks aan de hand
)
gelukkig sprak de man Engels. we gingen de bergen in op paarden die dus western beleerd waren. wat ik niet gewend was. maar gelukkig ging het super goed. eerst door de heuvels, daarna de berg op. door riviertjes, stijl omhoog galopperen. (was wel even wat leuker als niet nette rechte paden hier
) uiteindelijk boven op de berg. wauw wat een uitzicht. en daarna weer naar beneden. ook behoorlijk steile stukken. gelukkig waren die paarden heel wat gewend.
dat was best wel eng. en al die Fransen (ook de paarden) alsof het de normaalste zaak van de wereld was.