Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Meestal laat ik ze gewoon passeren, even zwaaien en lekker doorrijden.
Ik ben nog steeds dankbaar voor die menner die mijn bijrijdster in een posisite (staat op bokt nog een topic over dus ik ga het niet helemaal toelichten. Maar volgens de verzekering toerekenbare tekortkoming) manouvreerde waardoor mijn paard over de vangrail wilde springen en waarbij de sprong mislukte.
Citaat:Toen zij meer dan over de helft van het fietspad was kwam zij in tegemoet komende richting een aanspanning tegen.
Brainless schreef:Dat vind ik persoonlijk niet netjes (aardig gezegd).
Je hebt als ruiter rechts te rijden, en ik vind het onbehoorlijk zelf midden op de weg te gaan rijden zodat je andere dwingt af te remmen.
Echwel schreef:In dat topic staat ook een situatie tekening waarbij je duidelijk kunt zien dat het voor het tunneltje al een trechter is,,, daar kun je je span niet draaien en is het net zo smal als in het tunneltje..
daarbij het span kwam nu in stap achterop, dus niet in draf... waar het hier om gaat

dus ik zeg er wat van. en dan begint ze helemaal te schreeuwen dat ruiters voorrang hebben! ilovejetje schreef:een paar dagen geleden was ik naar huis aan het fietsen op een fietspad, kwam er opeens een paard aan draven, dus ik ga al zachter fietsen maar die ruiter ging alleen maar harder en niet aan de kant waardoor ik dus zo'n beetje de berm in moest duikendus ik zeg er wat van. en dan begint ze helemaal te schreeuwen dat ruiters voorrang hebben!
Kuggur schreef:MiraLooks schreef:het span kwam tegemoet!! Zij hadden van tevoren de situatie in kunnen schatten. Het fietspad is daar ca. 1.60 breed!
Het fietspad! Mag ik even![]()
Alle betrokkenen waren dus fout...