Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilse_123 schreef:bedankt voor tips guys, ik kan inderdaad op de site wel mijn maximum snelheid zien. en dat is.... *tromgeroffel* 40 kilometer per uur.
Naisss.
Ben benieuwd of we dat nog kunnen opschroeven, Kane hoeft van zichzelf nooit hard, vind ie maar vermoeiend, maar als er een snel paard mee is wilt hij natuurlijk niet achterblijven... en eigenlijk is er nooit een paard bij die hij niet kan bijhouden, dus ben erg benieuwd waar die grens nou eigenlijk ligt. Ik heb ook nooit het idee dat hij echt zijn best doet en niet harder kan ofzo, hij gaat gewoon altijd precies snel zat om langs het andere paard te blijven.
Rianneuhh schreef:Sok schreef:Gewoon doen hoor, is hartstikke leuk, wellicht dat ik volgende keer ook maar een poging waag, tot nu toe alleen gevrijwilligd!Maar main goal is lekker km's maken en endurance rijden!
Leuk! Misschien kunnen we iets samen gaan doen?
billy3105 schreef:Robijntjah schreef:Ik ga ook eens even spieken of ik me aangemeld krijg
Ik sta met mijn PRE merrie Modesta ook bij de Drunense duinen en ga toevallig morgen weer een rit maken
Jaloers!!! Ik kom daar maar 1x per jaar 3 dagen.. We logeren dan bij de zandkant misschien ken je dat wel
Ilse_123 schreef:@Billy3105,
dat zijn nog eens flinke snelheden![]()
laat maar weten als je weer bij de zandkant logeert, eens kijken of we jullie kunnen bijhouden
billy3105 schreef:Ilse_123 schreef:@Billy3105,
dat zijn nog eens flinke snelheden![]()
laat maar weten als je weer bij de zandkant logeert, eens kijken of we jullie kunnen bijhouden
Altijd de eerste 3 dagen van de herfst vakantie! We rijden dan wel met de hele pc, ( in 2 groepen verdeeld tussen de racers en de rustige) zal misschien me ouders is lief aankijken of ik daar in een andre vakantie heen kan, een leuke bokt challenge meeting?