Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:14

bedankt voor tips guys, ik kan inderdaad op de site wel mijn maximum snelheid zien. en dat is.... *tromgeroffel* 40 kilometer per uur.
Naisss.
Ben benieuwd of we dat nog kunnen opschroeven, Kane hoeft van zichzelf nooit hard, vind ie maar vermoeiend, maar als er een snel paard mee is wilt hij natuurlijk niet achterblijven... en eigenlijk is er nooit een paard bij die hij niet kan bijhouden, dus ben erg benieuwd waar die grens nou eigenlijk ligt. Ik heb ook nooit het idee dat hij echt zijn best doet en niet harder kan ofzo, hij gaat gewoon altijd precies snel zat om langs het andere paard te blijven.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:15

Ilse_123 schreef:
bedankt voor tips guys, ik kan inderdaad op de site wel mijn maximum snelheid zien. en dat is.... *tromgeroffel* 40 kilometer per uur.
Naisss.
Ben benieuwd of we dat nog kunnen opschroeven, Kane hoeft van zichzelf nooit hard, vind ie maar vermoeiend, maar als er een snel paard mee is wilt hij natuurlijk niet achterblijven... en eigenlijk is er nooit een paard bij die hij niet kan bijhouden, dus ben erg benieuwd waar die grens nou eigenlijk ligt. Ik heb ook nooit het idee dat hij echt zijn best doet en niet harder kan ofzo, hij gaat gewoon altijd precies snel zat om langs het andere paard te blijven.

Waar woon je kom ik met die van mij wel langs ~~}>
hoor die regen buiten brrrr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:17

Ilse_123 schreef:
Blingh schreef:
Ilse misschien kunnen we ook een keer samen rijden? Aangezien je ook in de LDD rijdt!

Jaa leuk, jij zit denk ik alleen wel aan de andere kant :+ Al levert dat me wel extra kilometers op }>

Samen met Jill ontdek ik telkens nieuwe routes. Kunnen wel keer stukkie samenrijden :j

palomeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:18

Ik heb me ook aangemeld, ik ben Merel, 27 jaar. Ik woon in wijk bij Duurstede, ik ben op mijn eerste en tot nu toe enige topic na niet echt actief op bokt maar voor dit topic maak ik graag een uitzondering!

Ik werk fulltime als officemanager, daarnaast hou ik nog tijd over om elke dag naar mijn eigen paard te gaan, een 4 jarige Noordzweedse merrie Paloma! Ze is sinds dit jaar onder het zadel en het gaat super goed, we zijn met dressuur aan het opbouwen, maar dit zal de basis vormen voor onze recreatieve ritten buiten op straat en in het bos. Ze staat niet aan het bos maar we rijden regelmatig met de trailer naar het bos toe.
Daarnaast verzorg ik een 14 jarige IJslander ruin Stormur en een 22 jarige KWPN merrie Jolly. Storm woont aan het bos in Amerongen dus daar maak ik heel wat kilometers mee, die ik vanaf nu allemaal ga bijhouden, ik vergeet het heel vaak! Met Jolly rij ik zolang dat nog gaat het liefst buiten, mooie rechte vlakken stukken! Vaak samen met Yfke en Pas!

Ik ben er ook benieuwd naar hoeveel tijd we net z'n allen in het zadel of op de bok besteden!

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:18

de km vanaf augustus dit jaar tellen gewoon mee (mits je je tracker natuurlijk aan hebt gezet)

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:19

Jeej de km staan er! Jammer dat het echt alleen vanaf 1 augustus is hihi. Heb daarna endomondo niet zoveel aan gehad, en voor die tijd dik 250km gereden

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:20

een kleine impressie van de duinen hier was het 50 kmp/u het snelste ik heb het eerste stuk gefilmd

en renesse met 64,8 kmp/u

ik ga slapen :z

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokt Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:23

44,3 is het hoogste tot nu toe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:24

Ik ga ook eens even spieken of ik me aangemeld krijg :D

Ik sta met mijn PRE merrie Modesta ook bij de Drunense duinen en ga toevallig morgen weer een rit maken :)

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:27

Robijntjah schreef:

Ik sta met mijn PRE merrie Modesta ook bij de Drunense duinen en ga toevallig morgen weer een rit maken :)

Jaloers!!! Ik kom daar maar 1x per jaar 3 dagen.. We logeren dan bij de zandkant misschien ken je dat wel

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:28

Rianneuhh schreef:
Sok schreef:
Gewoon doen hoor, is hartstikke leuk, wellicht dat ik volgende keer ook maar een poging waag, tot nu toe alleen gevrijwilligd! :D Maar main goal is lekker km's maken en endurance rijden!

Leuk! Misschien kunnen we iets samen gaan doen? :D

Ik heb helaas niet echt vervoer voor pony, maar je bent altijd welkom om aan te sluiten om eens te kijken of de paardjes een beetje overeenkomen qua tempo! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:28

Bo Staat je paard ook in Bavel? Heb daar ook gestaan :j
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-10-13 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:29

billy3105 schreef:
Robijntjah schreef:

Jaloers!!! Ik kom daar maar 1x per jaar 3 dagen.. We logeren dan bij de zandkant misschien ken je dat wel

Leuk! Ik zou zeggen laat weten wanneer, dan kunnen we samen een rondje rijden :D

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:31

Blingh schreef:
Bo Staat je paard ook in [plaats]? Heb daar ook gestaan :j

Ja op de Roosberg! Met welk paard stond je daar

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:32

@Billy3105,
dat zijn nog eens flinke snelheden }>
laat maar weten als je weer bij de zandkant logeert, eens kijken of we jullie kunnen bijhouden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:33

billy3105 schreef:
Blingh schreef:
Bo Staat je paard ook in Bavel? Heb daar ook gestaan :j

Ja op de Roosberg! Met welk paard stond je daar

AH op de Roosberg heb ik niet gestaan, wel gereden met ponykamp en later wedstrijden met mijn vorige paard :j

Ik heb bij de Leeuwerik gestaan :)

Sancerre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:33

Als het goed is heb ik me aangemeld.
Met KWPN-er van 14 en een E pony van 25.
Regelmatig rijden we op de Veluwezoom. Soms doen we
TREC mee.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:36

Ilse_123 schreef:
@Billy3105,
laat maar weten als je weer bij de zandkant logeert, eens kijken of we jullie kunnen bijhouden :+

Altijd de eerste 3 dagen van de herfst vakantie! We rijden dan wel met de hele pc, ( in 2 groepen verdeeld tussen de racers en de rustige) zal misschien me ouders is lief aankijken of ik daar in een andre vakantie heen kan, een leuke bokt challenge meeting?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:36

Gezellig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:38

billy3105 schreef:
Ilse_123 schreef:
@Billy3105,

Altijd de eerste 3 dagen van de herfst vakantie! We rijden dan wel met de hele pc, ( in 2 groepen verdeeld tussen de racers en de rustige) zal misschien me ouders is lief aankijken of ik daar in een andre vakantie heen kan, een leuke bokt challenge meeting?

Zou leuk zijn :j

Duinen zijn zo heerlijk te rijden :j en voor jou niet zo ver met de trailer ;)

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:39

Half uur is te doen! Paard lief moet er maar tegen kunnen, hier in de buurt zijn niet echt veel springwedstrijden... Dus de selecties zullen dan ook wel ver zijn van de zomer
Wie start hem op? Ik heb dat nog nooit gedaan....
Laatst bijgewerkt door billy3105 op 20-10-13 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:40

billy3105 schreef:
Half uur is te doen!

Bokt challenge meeting topic?

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:41

Wel erg leuk om te zien dat veel mensen elkaar toch ergens van kennen of zo dicht bij elkaar in de buurt wonen :D

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:41

Ik ga vd week is inlezen. Af en toe zet ik ook Endomondo aan. Leuk!

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:42

Blingh schreef:
billy3105 schreef:
Half uur is te doen!

Bokt challenge meeting topic?

Dat ja maar ik moet nu echt slapen morgen me eerste se en volgende week de rest
-O-