Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Anoniem schreef:Hihi,ik ben diegene met kleine ringetjes.
Naar als ik daar karabijnhaken aanmaak moet het lukken.
Dan is losse bidonhouder handiger.
Ik heb de lusjes die met velcro dicht gaan, gewoon dicht genaaid en heb een lusje overgehouden waar ik karabijnhaakjes aan gedaan heb.
Dabo schreef:Ja dat scheefzakken is wel een punt waar ik zelf ook tegenaan loop. Juist met die klittenbandjes kun je hem zo strak mogelijk tegen je zadel aantrekken, met musketonhaakjes zit er toch meer ruimte tussen, met nog meer scheefzakken tot gevolg.
Maar musketonhaakjes zijn een optie hoor, die heb ik ook.
ikke schreef:Iets wat ongelijk belast wordt zal altijd en scheef resultaat geven. Het heeft een reden waarom ik m'n bepakking zorgvuldig weeg voordat ik het op m'n paard knoop.
Ik zou dus zorgen voor een mogelijkheid om de tasjes zodanig te bepakken dat je kunt compenseren voor het gewicht van het drinkflesje.
Ik vind je argument van die teugel namelijk erg zwak. Het komt op mij over alsof je je eigen rijgedrag voor het gemak maar projecteerd op al je klanten. Ik gebruik voor munitietasjes uit het leger en ik heb nooit problemen met teugels die erachter blijven hangen of zo.
Dabo schreef:ikke schreef:Iets wat ongelijk belast wordt zal altijd en scheef resultaat geven. Het heeft een reden waarom ik m'n bepakking zorgvuldig weeg voordat ik het op m'n paard knoop.
Ik zou dus zorgen voor een mogelijkheid om de tasjes zodanig te bepakken dat je kunt compenseren voor het gewicht van het drinkflesje.
Ik vind je argument van die teugel namelijk erg zwak. Het komt op mij over alsof je je eigen rijgedrag voor het gemak maar projecteerd op al je klanten. Ik gebruik voor munitietasjes uit het leger en ik heb nooit problemen met teugels die erachter blijven hangen of zo.
Pardon?? Mijn eigen rijgedrag?? Als ik (lange) teugels om het flesje heb elke keer vind ik dat lastig ja. Dus leek het mij handiger om die fleshouder links te naaien. Wat heeft dat met mijn rijgedrag te maken?
Als de klant 2 fleshouders op de tas wil kan dat hoor
Mijn teugels hangen namelijk altijd links, dus voor mij alleen maar beter zo
ikke schreef:Nou, je zegt het zelf, zie vet gedrukt.
JIJ naait die houder links omdat JIJ je teugels rechts voert. Dat is wat je letterlijk zegt. JOUW rijgedrag dus, wat je projecteerd op je produkten.
Dabo schreef:ikke schreef:Nou, je zegt het zelf, zie vet gedrukt.
JIJ naait die houder links omdat JIJ je teugels rechts voert. Dat is wat je letterlijk zegt. JOUW rijgedrag dus, wat je projecteerd op je produkten.
En zo blijkt dat een mens nooit te oud is om te leren! Ik ga toch al wat jaartjes mee, maar heb altijd (echt waar!!) gedacht dat het standaard is dat je de teugels aan de rechterkant hebt hangen.![]()
Zo standaard is dat dus niet!
Voortaan zal ik vragen aan de klant of ze de fleshouder links of rechts willen hebben
Dabo schreef:ikke schreef:Nou, je zegt het zelf, zie vet gedrukt.
En zo blijkt dat een mens nooit te oud is om te leren! Ik ga toch al wat jaartjes mee, maar heb altijd (echt waar!!) gedacht dat het standaard is dat je de teugels aan de rechterkant hebt hangen.![]()
Zo standaard is dat dus niet!
Voortaan zal ik vragen aan de klant of ze de fleshouder links of rechts willen hebben
Alhoewel het al veeeel verbeterd is. Nu af en toe moet je de kaart wel eens opnieuw vouwen omdat je uiteraard niet de volledige stafkaart kan zien als hij in de kaarthouder zit, maar dat valt allemaal heel goed mee vind ik en kan ook gemakkelijk te paard. Dus ik begrijp niet goed waarom de trec ruiters de kaarthouder niet handig vinden? Hoe doen jullie dat dan als jullie de kaart moeten raadplegen?
Heel handig. Verder heb ik ook karabijnhaken aan de tas vastgemaakt omdat de klitteband alleen niet sterk genoeg was en loskwam bij een stevige galop. De tas durft dan inderdaad ook naar achter klappen maar daar heb ik niet echt last van. Ik vind het een hele fijne tas voor een zeer redelijke prijs