Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

emr schreef:Nou ben ik wel benieuwd, komen jullie op de ritten wild tegen? Want ik rijd zo'n 4/5x per week in het bos maar zie dit jaar toch vrij weinig wild vergeleken met voorgaande jaren. Voor iedereen die gaat of er is, geniet ervan en veel plezier!
VeerenAshley schreef:emr schreef:Nou ben ik wel benieuwd, komen jullie op de ritten wild tegen? Want ik rijd zo'n 4/5x per week in het bos maar zie dit jaar toch vrij weinig wild vergeleken met voorgaande jaren. Voor iedereen die gaat of er is, geniet ervan en veel plezier!
Gek, ik struikel zowat elke keer dat ik rij of wandel (of gewoon in de wei ben: de paarden staan zowat in het bos, zodat de zwijnen etc. regenmatig komen buurten) over wild. Herten, reeën, bergen zwijnen en af en toe een boommarter. Vandaag nog een hert tijdens een korte wandeling.
mijn man en dochter die achter me aan fietsten wel. Hert liep echt op 5 meter van mijn paard het pad over toen we voorbij draafden. Maar ik heb ook echt het idee dat het minder is hoor. Eergisteren wel een hoop zwijntjes gespot op de Carolinaberg, maar veel meer nog niet gezien dit jaar.
SusanH schreef:Gisteren sprong er een hert op achter mijn paard en we hebben hem niet eens gezienmijn man en dochter die achter me aan fietsten wel. Hert liep echt op 5 meter van mijn paard het pad over toen we voorbij draafden. Maar ik heb ook echt het idee dat het minder is hoor. Eergisteren wel een hoop zwijntjes gespot op de Carolinaberg, maar veel meer nog niet gezien dit jaar.