Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:...Op zeer korte termijn gaat het beheer van de recreatieroutes in de Rucphense Bossen van de gemeente Rucphen over naar Natuurmonumenten. Omdat de ruiterroutes op dit moment niet naar wens zijn, zullen deze worden herzien. Planning is dat Natuurmonumenten begin volgend jaar aan de slag gaat met een inventarisatie van alle knelpunten ter verbetering/actualisering van deze ruiterroutes. Ik heb uw mailtje dan ook doorgestuurd naar *iemand* van Natuurmonumenten. *Iemand* zal uw aanbod om mee te denken mee nemen bij de knelpunten-inventarisatie. De gemeente Rucphen zal hierbij actief betrokken zijn...
Littlejoo schreef:Hallo allemaal,
Goed nieuws voor iedereen!!!!
De concept-knooppuntroute rondom Zundert staat al op de digitale kaart van Ruiteren en Mennen ingetekend.
Verder is hun streekmanager in dat gebied aardig actief geweest en bestaan er ook al goede verbindingen tussen Zundert, Rucphen en Roosendaal.
Kijk maar naar deze link";
http://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.ph ... =480#stap4
Als je links op het scherm even "full screen" aanklikt heb je meteen een goed overzicht van het gebied.
En natuurlijk is Ruiteren en Mennen die dag als belangenbehartiger aanwezig op de bijeenkomst van Natuurmonumenten in Rucphen.
Littlejoo schreef:Hallo allemaal,
Goed nieuws voor iedereen!!!!
De concept-knooppuntroute rondom Zundert staat al op de digitale kaart van Ruiteren en Mennen ingetekend.
Verder is hun streekmanager in dat gebied aardig actief geweest en bestaan er ook al goede verbindingen tussen Zundert, Rucphen en Roosendaal.
Kijk maar naar deze link";
http://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.ph ... =480#stap4
Als je links op het scherm even "full screen" aanklikt heb je meteen een goed overzicht van het gebied.
En natuurlijk is Ruiteren en Mennen die dag als belangenbehartiger aanwezig op de bijeenkomst van Natuurmonumenten in Rucphen.
__Marloes schreef:Even een schopje, we hebben een mailtje gehad van Natuurmonumenten. Er is dus binnenkort een bijeenkomst tussen natuurmonumenten West Brabant en ruiters in de omgeving om te praten over ruiterroutes in de Rucphense Bossen. Tijdens die bijeenkomst kan iedereen zijn voorkeur ook aangeven in een kaart. In het mailtje staat dat ze tussen Roosendaal en Zundert een netwerk aan ruiterroutes willen aanleggen, zou leuk zijn als ze dat voor elkaar krijgen. Zoveel natuur hier in de omgeving wat ze nu voor ruiters veel aantrekkelijker gaan maken, ik ben benieuwd!
Zelf ga ik niet naar de bijeenkomst trouwens, maar ik word al vrolijk van deze plannen