Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Em_ schreef:6 oktober veel leuke ritten: Leersum puzzel rit, Ermelo voor Brooke Hospital, Malden etc! Wie gaan er wat doen?
Ik wil aan één van de ritten meedoen, maar heb nog nooit meegedaan. Ik ben alleen, maar zou graag met iemand met een vlot paardje op willen trekken. Iemand interesse?
, en dus veel moet stappen tussendoor? Zijn er meer mensen die in een heel rustig tempo meedoen, zodat ik wat aansluiting zou kunnen vinden?
dierfysio schreef:Ik meld me even met wat vraagjes:
Kun je ook meedoen als je een ouder paard hebt, en zelf geen beregoeie conditie, en dus veel moet stappen tussendoor? Zijn er meer mensen die in een heel rustig tempo meedoen, zodat ik wat aansluiting zou kunnen vinden?
Ik woon in het midden vh land, en denk nu na over de stamppotrit bij Ermelo in november. 6 oktober Maar ik heb géén idee hoeveel 20km is (ik rijd wel in het bos hier, maar daar staan geen hectometerpaaltjes, haha), dus of dat voor ons veel teveel is. We zijn geen endurance-combinatie.
Hoor het graag, en zou het helemaal leuk vinden als ik een rijmaatje zou kunnen vinden hier. Ik ben 34 en heb een groot paard (braaf, wel kijkerig, kan zich vreselijk aanstellen en denkt vaak dat hij vier is ipv 21, maar eigenlijk een grote goedzak).
Horselove22 schreef:dierfysio schreef:Ik meld me even met wat vraagjes:
Kun je ook meedoen als je een ouder paard hebt, en zelf geen beregoeie conditie, en dus veel moet stappen tussendoor? Zijn er meer mensen die in een heel rustig tempo meedoen, zodat ik wat aansluiting zou kunnen vinden?
Ik woon in het midden vh land, en denk nu na over de stamppotrit bij Ermelo in november. 6 oktober Maar ik heb géén idee hoeveel 20km is (ik rijd wel in het bos hier, maar daar staan geen hectometerpaaltjes, haha), dus of dat voor ons veel teveel is. We zijn geen endurance-combinatie.
Hoor het graag, en zou het helemaal leuk vinden als ik een rijmaatje zou kunnen vinden hier. Ik ben 34 en heb een groot paard (braaf, wel kijkerig, kan zich vreselijk aanstellen en denkt vaak dat hij vier is ipv 21, maar eigenlijk een grote goedzak).
Ik heb geen trailer, anders had je aan mij zeker een goeie gehad, haha. Dezelfde instelling en leeftijd en ook nog eens hetzelfde type paard .... Dus ff verhuizen mijn kant op en dan ben ik je rijmaatje, hoor! Lol
Attitude schreef:Je zou eens een app kunnen downloaden en die gebruiken tijdens het rijden om te zien hoeveel km's je maakt en op welk tempo.
Elk gezond en getraind paard ( die alleen in de bak getraind wordt ) kan een 20 km rit aan op een laag tempo hoor.
Attitude schreef:Ik gebruik Endomondo.
Tsja met een paard met artrose zou ik er wel goed over nadenken.
ik weet niet of hij ook kreupel/onregelmatig is in het begin van de rit, maar overbelasting zal wel snel op de loer liggen
Op het tempo wat je geeft zal je ong 10 km rijden in 1,5 / 2 uur.
Horselove22 schreef:@dierfysio Woon in de buurt van Almelo, toch nog wel weer een stuk oostelijker. Maar mocht je eens een keer wat willen afspreken, leuk! Kan wel eens kijken of ik dan een trailer kan krijgen.