Nee niet dat ik weet. Niet dat dat heel veel zegt, ik ben zo wazig als wat door de medicijnen. Zie nog net geen roze olifanten door de kamer huppelen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

WendyBZ schreef:Sok schreef:Oooooooooh da's vlakbij Floor, mijn paardje staat aan de A28, vanuit vosbergen onder het viaduct door richting Glimmen en dan aan je linkerhand, da's redelijk dichtbij Eelderwolde toch?Ga jij het eerst even lopen? Is niet echt dicht bij elkaar hoor
Loshana schreef:Eelderwolde ligt net over de grens bij Groningen, nog voor Eelde. Het is nog wel een eindje Sok. :p
Wat dat betreft zit ik net op de verkeerde plek haha
Trailer regelen is nog niet zo'n probleem, maar heb ook geen geschikte auto om een trailer te trekke, dus dat wordt wat lastiger! Misschien zelf nog een topic openen is een idee :p
Sok schreef:Ja dat komt al wel in de buurt hoor!Ik heb laatst dit stuk gereden.. Wel alles gestapt! Komt dit in de richting van je paardje?
http://www.endomondo.com/workouts/166984963/5563793
waar jij nu dan weer naar rechts bent gegaan naar Haren, loopt een stukje verder naar links een zandpad naar de diijk. Als ik mijn pony ook zo ver krijg zou dat nog wel moeten lukken denk ik!
Fotomeeting met mijn andere Tinkerdame
zeker gezien Flynn zijn reactie toen er een nieuw paard achter hem stapte. Flynn was er heilig van overtuigd dat dat Satan was en
zei Flynn.
Die moet doodsangsten uit hebben gestaan