vind het leuke paarden hoor maar had andere verwachtingen betreft rijden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vind het leuke paarden hoor maar had andere verwachtingen betreft rijden
lifaya schreef:Vind het alleen zo jammer dat ze het western noemen terwijl de meeste paarden niet eens normaal bestuurbaar zijn.vind het leuke paarden hoor maar had andere verwachtingen betreft rijden
Ik kwam helemaal uit Zuid Holland, dan is het spijtig dat dat dus niet het geval is. Ik zocht specifiek naar een westernkamp voor volwassenen en dit zou aan die eisen voldoen 
Dat vind ik dan vrij slecht geregeld.
Al was die fjord waar ik op reed wel fijner. Ik vond het rijden soms gewoon echt chaotisch. Er kwam letterlijk een groep ponies aangerend naar stal zonder ruiters
en daarachter nog een groep op hol mét ruiters en daar achter de ruiters zonder paard
En nee, die kinderen kregen ze met geen mogelijkheid tot stilstand. Ook op die zandafgraving vond ik het eigenlijk een te krap stuk om met zo'n groep te galoperen. paard waar ik op reed trapte naar andere paarden die te dichtbij kwamen, en dat was dus het geval. Maar nogmaals, dit zijn MIJN ervaringen.
de helft van de ruiters was van de paarden afgevallen, alle paarden sloegen op hol, voorste paarden zonder ruiter en daarachter de paarden met de ruiters die wel bleven zitten.
Vond het wel echt een heel bijzonder gezicht
Er lagen zeker 7 ruiters af
maar ook een aantal van die paarden worden natuurlijk voor het westerngebeuren gebruikt
lifaya schreef:nee dat was volgens mij niet het westernweekendVond het wel echt een heel bijzonder gezicht
Er lagen zeker 7 ruiters af
![]()
Maar van het normale kampmaar ook een aantal van die paarden worden natuurlijk voor het westerngebeuren gebruikt
paarden zijn vluchtdieren, slaan echt wel eens op hol hoor
xDaantjxx schreef:Dat jij nou zo hyper bent en dat alles helemaal perfect is. Ok.
Ik vind het daar geweldig, maar ik durf ook te rijden en niet bang voor vallen.
Snap best hoor, dat mensen soms er wat chaotisch vinden. Is soms ook wel zo. Maar goed. 9/10 keer is het allemaal gecontroleerd en ja de jonkies willen nog wel een weg vliegen
animalwoman schreef:xDaantjxx schreef:Dat jij nou zo hyper bent en dat alles helemaal perfect is. Ok.
Snap best hoor, dat mensen soms er wat chaotisch vinden. Is soms ook wel zo. Maar goed. 9/10 keer is het allemaal gecontroleerd en ja de jonkies willen nog wel een weg vliegen
hoezo be ik hyper en zeg ik dat alles perfect vind
ben vorig jaar daar een x gevallen en brak beide benen hoezo perfect
geen woorden maken die neit gezegd zijn danielle
animalwoman schreef:xDaantjxx schreef:Dat jij nou zo hyper bent en dat alles helemaal perfect is. Ok.
hoezo be ik hyper en zeg ik dat alles perfect vind
ben vorig jaar daar een x gevallen en brak beide benen hoezo perfect
geen woorden maken die neit gezegd zijn danielle