Ik ben ook gruweljk verbaasd door het geheel. Heb het de afgelopen dagen bijgehouden en meegelezen. Deze meiden hebben problemen en moeten geholpen worden. Hier mee rond blijven lopen is voor sommigen acceptabel en zij kunnen het verwerken, maar als ik de psot van TS in dit topic lees heeft ze hulp nodig!
Ik hoop dat op de een of andere maner deze dames bij elkaar gebracht kunnen worden en er aangifte gedaan kan worden. Snap ook niet waarom dat nog niet gedaan. is
Dringende oproep, dames, neem contact met elkaar op en vorm een team. NIet alleen om aangifte te doen, maar ook om je verhaal bij elkaar kwijt te kunnen. En zeker niet te min daarnaast, probeer hulp te zoeken? Wat er precies allemaal gebeurd is wil ik "niet weten", en dan in de zin van: Er zijn nog emer meiden geweest, hoe zijn die er nu aan toe? En hoe gaat het met meiden die niet op bokt zitten? Maar ik hoop wel dat er nu serieus stappen ondernomen gaan worden. Dit zij onnaceptabele zaken en hier heb je meer hulp voor nodig dan het alleen op een forum posten.
Wat overig erg moeilijk is, maar het gaat je alleen maar een beetje helpen bij de daadwerkelijke verwerking ervan. Alle dames gaan dit een plekje moeten geven, en als ik zo lees wat er gebeurt is, is dit niet iets wat je zelf zomaar even een plekje geeft.
Edit: Bedouin zelf laat ik ook maar uit het verhaal. ik ben van mening dat zij ook dringend hulp nodig heeft. Wat voor hulp ben ik dan nog niet zo over uit, slachtofferhulp, of hulp om haar ogen te openen, het is om het even. maar ook aan haar kant zitten er dingen niet goed
Laatst bijgewerkt door Lolleke op 07-08-12 11:45, in het totaal 2 keer bewerkt