Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. En wellicht is er ook wel een manege die het leuk vind om mee te doen met een groep onder begeleiding.
.
DarkDreamer schreef:Maar is dat voor KWF evdpanne?
Ja daarom wil ik de maneges in de omgeving dus benaderen, ben al aan het rondkijken en er zitten er wel een paar die ik wil gaan benaderen.
Prisca schreef:Wanneer de inschrijving sluit ik had er een maar die is schijnbaar niet meer werkzaam daar *snif*.
Ene dan nog met de lintjes rijden mensen verkeerd hoor. Ik had altijd een bestandje op mijn gps horloges staan.
Prisca schreef:@evdpanne
Ik wilde ook geen hele duren maar wel eentje waar ik via usb route kan opslaan en mee kan rijden. Ook water afstotend wel fijn.
ik heb de Foretrex® 301 gekozen en bevalt super als je een beetje zoekt op internet kost hij iets van 124 euro toen. Meeste etr ritten staan op internet en kan je er zo opzetten.
Vanaf 2013 mag je tot een bepaald aantal kg zonder E rijden, moet je ff googlen....
Prisca schreef:Waarom neem je hem niet me doe ik ook altijd ze zit dan of voorin of achter in de bak van de wagen.
. Weet niet wat ons tempo gaat zijn, wel vrij voorwaarts denk... Pony van mij is wel wat gewend en die gaat wel aardig door
. Marije_jiplover schreef:Ik heb me ingeschreven voor de 25 km in Ermelo. Is er evt. iemand die nu alleen rijdt en wel samen wil rijden? Ik wil nl ook best samen rijden. Gemiddeld tempo, lekker draven, af en toe een galopje?
ik heb er zin in!