Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jameyskatje schreef:allemaal leuk en aardig. maar ALS er iets gebeurd buiten, en je hebt bv geen bit in of geen cap op, dan ben je niet verzekerd. En een groot voordeel van het ruiterbewijs is, dat ze een hele goede dekkende verzekering hebben
jameyskatje schreef:Sok schreef:Ja m'n neus! Echt niet!
Als ik bitloos wil buitenrijden, doe ik dat. Blij dat ik niet meedoe aan die onzin, ruiterbewijs. Pff..
allemaal leuk en aardig. maar ALS er iets gebeurd buiten, en je hebt bv geen bit in of geen cap op, dan ben je niet verzekerd. En een groot voordeel van het ruiterbewijs is, dat ze een hele goede dekkende verzekering hebben

Sok schreef:jameyskatje schreef:officieel gesproken moet je volgens mij:
(uitgaand van het ruiterrijbewijs)
een hoevenkrabber
een hesje
een touw om de hals
geen spaghettibandjes maar bedekte schouders
geen sjaal
een cap op
een bit
zadel met beugels
de hoevenkrabben, het hesje en het halstertouw neem ik eerlijk gezegd bijna nooit mee. Maar ik snap wel waarom die regels er zijn en nutteloos zijn ze ook niet. Ik heb het mezelf alleen nooit aangewend.
Ja m'n neus! Echt niet!
Als ik bitloos wil buitenrijden, doe ik dat. Blij dat ik niet meedoe aan die onzin, ruiterbewijs. Pff..
jessicadotnl schreef:hmm zon hanger met je telefoonnr is echt een goeie tip!
als we gaan buiten rijden (wat minstens 1x in de week gebeurd) nemen we telefoon sleutels zakdoekjes en drinken mee,
en meestal gaat er ook iemand op de fiets mee, die dus het drinken mee neemt.