Strandrit Texel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Happie

Re: Strandrit Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 20:36

Belofte maakt idd schuld en anders moet je ook nog trakteren op de manege dus blijf maar gewoon zitten.
Dan kan je nu vast extra genieten van je vakantie :D

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 15:58

en hoe was je rit vandaag liessie82?

Liessie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 22:51

Leuk. :)
Alleen jammer dat het net op het laatste stukje nog ging regenen, maar ondanks dat wel genoten.
En dat kan niemand me meer afnemen :)

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:27

ik heb de hele rit in juni in de regen gedaan.. had wel wat in galop in de harde wind en regen en zand! had uiteraard wel regenkleding aan toen.

annick_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 21:25

ik rij altijd bij de elzenhof ben er zeer tevreden over heb een strand rit gemaakt en daarvoor een bosrit, ik heb nog nooit bij de kikkert gereden maar mijn moeder gaat altijd kijken en die zij ook deze ik keer weer dat de kikkert wel harder en verder gaat op het strand en gaat er dan vanaf en de elzenhof gaat heen en weer en wij mochten ook in stap een beetje het water in en we reden zowel op de heen als op de terugweg in galop op het strand

Gamiani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 15:29

Ik heb ook bij de Elzenhof gereden, opzich goede begeleiding en de rit was leuk! Precies lang genoeg en we konden mooi hard op bepaalde stukken!

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 13:19

Ik ga dinsdag de 23e een strandrit maken bij elzenhof. Zijn er meer bokkers die dan gaan?

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 13:23

ik heb een paar jaar geleden op elzenhof een rit gemaakt was echt toppie, alles was en werd goed onder controle gehouden, ik heb toen op haflinger werner gereden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 13:34

Ik heb ook op Elzenhof gereden 1x!
Op de pony Beer, was heel leuk :)

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:04

Ik heb een paar jaar geleden met een vriendin op Texel bij Manege Kikkert gereden en dat beviel super! Vriendelijke mensen en ik vind het zelf wel erg leuk om lekker te crossen op het strand :Y) Had op Casiana en L.J gereden. Casiana vond ik geweldig en met L.J had ik iets minder een klik. Mijn vriendin zat op Emiel en daarna ook op Casiana.

Als ik weer eens op Texel kom zou ik weer naar Kikkert gaan. Ook leuk was dat sommige ritten om 8.00 al begonnen, lekker vroeg op het strand zodat het nog rustig is. We hadden nog zeehonden gespot toen :) Ook fijn is dat je niet met een heel grote groep het strand op gaat.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:37

ik zag dat de elzenhof ipv met een grote groep laatst met 3 groepen wegwaren.. achter ons ging een mee het strand op, voor ons reed een groep op het strand en op het strand was al een op de terug weg..

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 14:35

Wij mogen bijna bij de Kikkert :):) Heb er echt onwijs veel zin in :D

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:36

paardenfreak schreef:
ik zag dat de elzenhof ipv met een grote groep laatst met 3 groepen wegwaren.. achter ons ging een mee het strand op, voor ons reed een groep op het strand en op het strand was al een op de terug weg..

Oke, dat is wel fijn.. Waren het hele grote groepen?
Ik weet wel dat ik om 7.30u al aanwezig moet zijn.. Dus de rit zal wel om 8.00u beginnen denk ik?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:40

Ben jaloers op jullie hoor wil weer strandrit op kikkert doen :d

Annepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:44

ja ook zeg manege de kikkert kom en help er al en aantal jaar en ik vind het daar erg gezellig en ook fijne paarden

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:52

Ja :d wat leuk dat je er helpt ben van plan om volgend jaar ook te vrage of ik kan helpen kan tog als je dan 17 bent ?

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:56

Chantaliiejj schreef:
Ja :d wat leuk dat je er helpt ben van plan om volgend jaar ook te vrage of ik kan helpen kan tog als je dan 17 bent ?

Dat kan idd zou het gewoon even vragen als ik jou was :) Het hangt er wel vanaf wie er nog meer in de caravan zijn maar dat hoor je vanzelf. Wel gezellig in elk geval misschien zien we elkaar dan op Texel

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 23:07

Mikkiej schreef:
paardenfreak schreef:

Oke, dat is wel fijn.. Waren het hele grote groepen?
Ik weet wel dat ik om 7.30u al aanwezig moet zijn.. Dus de rit zal wel om 8.00u beginnen denk ik?

ik denk eerder. kwart voor 8? ik moest namelijk kwatier van te voren aanwezig zijn.

(de paarden staan al in stands opgezadeld)

ik had een groep van veel paarden gezien gezien in juni, maar nou waren het er niet zoveel als toen.

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 11:03

Ah oke!
Een collega van mij had ook een keer daar gereden, en die moest in het begin een rondje draven door de bak om te kijken of ze wel mee kon. Is dit nog steeds zo?

Ik moest trouwens wel lachen om die meneer die ik aan de telefoon had. Die vroeg of ik op een rustig paard of op een doorloop paard wou :').

BanjerLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 14:35

Ik ben zelf alle jaren dat ik naar Texel ben geweest naar manege de Kikkert geweest. Bij de bosritten (ook gevorderd) konden het af en toe nog wel grote groepen worden (weet niet hoeveel, 15 ofzo? Weet niet of dit groot of mega is :P ), maar de strandrit was een kleine groep en we zijn twee keer in rengalop over het strand geweest en hebben ook nog door de branding gestapt en op de heen en terugweg werd ook nog gedraafd en een stukje gegaloppeerd.

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 14:37

Mikkiej hahah ja dat kan :')
Heb ook net gebeld, ga zaterdag bij de Elzenhof op iig een beetje snel paard :)
Meer mensen die zaterdag een strandrit bij de Elzenhof gaan maken?

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:37

Ghehe, ja ik zei ook dat ik wel op een doorloop paard wou :P
Hij vroeg eerst aan mij of ik zaterdag wou, maar dat is onze 1e dag op Texel, dus dacht.. Doe maar iets later in de week :P

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 12:41

Ja inderdaad :)
Morgen is het helaas alweer mijn laatste dag..

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:47

Wij hebben vanmorgen een strandrit gemaakt! Het was écht gaaf :D
Vond het ook fijn dat je op de terugweg ook nog wat tempo maakt, en niet alleen maar blijft stappen.

Klantvriendelijkheid vond ik iets minder. We werden niet welkom geheten, laat staan dat ik wist wie mijn 'leidster ' was. :+

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:19

nee dat klantvriendelijk kan je daar inderdaad weglaten. je word geholpen en aardig zijn ze ook wel.

maar de ritten zijn erg leuk.