Dan kan je nu vast extra genieten van je vakantie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Had op Casiana en L.J gereden. Casiana vond ik geweldig en met L.J had ik iets minder een klik. Mijn vriendin zat op Emiel en daarna ook op Casiana.
Ook fijn is dat je niet met een heel grote groep het strand op gaat.
Heb er echt onwijs veel zin in
paardenfreak schreef:ik zag dat de elzenhof ipv met een grote groep laatst met 3 groepen wegwaren.. achter ons ging een mee het strand op, voor ons reed een groep op het strand en op het strand was al een op de terug weg..
Chantaliiejj schreef:Ja :d wat leuk dat je er helpt ben van plan om volgend jaar ook te vrage of ik kan helpen kan tog als je dan 17 bent ?
Het hangt er wel vanaf wie er nog meer in de caravan zijn maar dat hoor je vanzelf. Wel gezellig in elk geval misschien zien we elkaar dan op Texel Mikkiej schreef:paardenfreak schreef:ik zag dat de elzenhof ipv met een grote groep laatst met 3 groepen wegwaren.. achter ons ging een mee het strand op, voor ons reed een groep op het strand en op het strand was al een op de terug weg..
Oke, dat is wel fijn.. Waren het hele grote groepen?
Ik weet wel dat ik om 7.30u al aanwezig moet zijn.. Dus de rit zal wel om 8.00u beginnen denk ik?
.
), maar de strandrit was een kleine groep en we zijn twee keer in rengalop over het strand geweest en hebben ook nog door de branding gestapt en op de heen en terugweg werd ook nog gedraafd en een stukje gegaloppeerd.