lekker laat.... was het een beetje vergeten door alle hectiek, haha Maargoed is nog wel op tijd
Ben weer een hoop centjes armer, maar ik weet waarvoor ik het doe
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lekker laat.... was het een beetje vergeten door alle hectiek, haha
Ben weer een hoop centjes armer, maar ik weet waarvoor ik het doe

hahah
Nouja zelfs minder dan 2 weken! 11 dagen!
weg van de regen en kou haha (hoewel het deze dagen wel mooi weer is xD maarja das maar eenmalig) 

Volgend jaar ga ik dus gewoon terug. Superleuke mensen, paarden en spectaculaire ritten. Vooral de nachtrit is erg leuk en ook het werken met de koeien. Ook een groot compliment voor het eten, ik heb de hele week geweldig zitten bunkeren. Ook manlief vond het helemaal gaaf en het is superleuk om te zien, dat ook de beginners zo op het midden van de week prima meekomen met de gevorderden groep. Ik heb de hele week op redneck gereden. Echt een toppertje hoor en super met de koeien. Ook gezwommen in het meer, alleen de terugweg met natte kleren was niet helemaal joepie, maar dat ben je na een goeie douche allemaal weer vergeten hoor. Oh ja, en de puzzelrit is heel gaaf, zorg dat je niet verdwaalt, daar had ons groepje een beetje last van
Maar is allemaal goed gekomen hoor.
! En jij komt dus ook zwaarder thuis dan dat je ging
? Dat heb ik tenminste altijd na een week idd bunkeren
Doen ze niet slecht hè? Koken?
Helaas heb ik die niet in mijn bezit

Erg leuk!
Echt heerlijk is dat daar, de Sandwiches!

Mabotje schreef:1234 schreef:Op de ranch ga k ook heeel veel foto's maken denk k
Denk ik??? Hé... ik verwacht niet anders hè?We zijn nodig toe aan nieuwe foto's en we zijn nogal afhankelijk van jullie als gast hoor
als het heel druk is, heb je minder snel de gelegenheid om veel foto's te maken dan wanneer je er ruim de tijd voor hebt
Maar k hoop dat mn zadeltasje voor het zadel past, dan kan k daar mn camera in dumpen
Ben al getraind in het maken van foto's vanaf het paard 

Toch wel fijn haha
Nu zie ik wit van de velletjes en bij ons was het niet eens extreem warm. Gelukkig wonen daar geen tot weinig muggen, dus daar had ik geen last van. ( normaal wordt ik opgegeten ) Wel veel andere beestjes, maar die bijten niet gelukkig. Als ik er zo over mail, heb ik al weer heimwee..............IK WIL NU TERUG !!!!!! 

heel hoog gelegen met prachtig uitzicht