Western Ranch Du Haut Languedoc 17-24sept

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Re: Western Ranch Du Haut Languedoc 17-24sept

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 21:59

zoow ik heb mn betaling gedaan :') lekker laat.... was het een beetje vergeten door alle hectiek, haha
Maargoed is nog wel op tijd :D Ben weer een hoop centjes armer, maar ik weet waarvoor ik het doe <3

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:12

hoi ik meld me hier ook even,

ik ben er een 7j geleden geweest, ook in mijn eentje, het was in 1 woord zalig!
ik zou het zo weer doen, mocht de kans er zijn.

heel veel plezier!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:19

Zo, 7 jaar geleden is wel een tijdje terug :)) hahah
Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen over 2 weken *D Nouja zelfs minder dan 2 weken! 11 dagen!
Ik ben ff aant bedenken wat ik nog mee moet nemen :')

Ik heb zooo veel zin in vakantie joh! Vrijdag al weg *\o/* weg van de regen en kou haha (hoewel het deze dagen wel mooi weer is xD maarja das maar eenmalig)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:16

Jeeej volgende week! We zitten nu al in frankrijk,voorbij parijs,t is hier niet echt mooi weer,in NL ist beter.onderweg was er op de baan de andere kant op gigantische file omdat er een enorme waterplas lag waar auto's 1voor1 doorheen moesten via de zijkant.haha

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 00:42

De vooruitzichten in La Salvetat zijn goed hoor Lynn. 25-30gr, zon, weinig neerslag. Een hele fijne vakantie gewenst.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 08:06

Haha ja in homps,waar we eerst heen gaan voor een week,is het ook tussen 25en 30 graden. Maar eerst nog ff 7 uur rijden haha.
Ik ben benieuwd !!

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 22:53

Heeeeel veel plezier ! Hou ons op de hoogte !

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 10:03

Ben dus net terug en het was HELEMAAL GEWELDIG *\o/* Volgend jaar ga ik dus gewoon terug. Superleuke mensen, paarden en spectaculaire ritten. Vooral de nachtrit is erg leuk en ook het werken met de koeien. Ook een groot compliment voor het eten, ik heb de hele week geweldig zitten bunkeren. Ook manlief vond het helemaal gaaf en het is superleuk om te zien, dat ook de beginners zo op het midden van de week prima meekomen met de gevorderden groep. Ik heb de hele week op redneck gereden. Echt een toppertje hoor en super met de koeien. Ook gezwommen in het meer, alleen de terugweg met natte kleren was niet helemaal joepie, maar dat ben je na een goeie douche allemaal weer vergeten hoor. Oh ja, en de puzzelrit is heel gaaf, zorg dat je niet verdwaalt, daar had ons groepje een beetje last van :o Maar is allemaal goed gekomen hoor.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 11:22

Fijn te horen dat jullie het naar de zin hebben gehad :) ! En jij komt dus ook zwaarder thuis dan dat je ging :D ? Dat heb ik tenminste altijd na een week idd bunkeren :D Doen ze niet slecht hè? Koken?
Heb uiteraard gehoord dat je op Redneck hebt gereden... Grote complimenten Corine! Redneck is écht niet voor iedereen weggelegd hoor, dat is een paardje wat een hele goede, niet bange ruiter nodig heeft en als ze dat eenmaal weet, dan kun je lezen en schrijven met d'r. Volgens mij is het ook wel echt een 'vrouwenpaard', mannelijke ruiters liggen haar niet zo geloof ik.
Och, en dat terugrijden met natte kleren na het zwemmen, dat hoort erbij hoor, beetje afzien mag ook wel toch?
Als je leuke foto's hebt... je weet me te vinden hè? Op de site staat vermeld hoe je ze kunt toesturen en dan kan ik een selectie maken om te plaatsen (als je wilt tenminste).
Enne.... uiteraard zijn jullie volgend jaar weer welkom hoor! Groetjes ook aan je hubbie!

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 11:50

@spekkie01 Top dat jullie zo hebben genoten, maar wij willen ook foto's zien natuurlijk !

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 12:28

hmmm, foto's plaatsen op bokt is niet echt mijn hele sterke kant zeg maar ( nog nooit gelukt) Kan uiteraard een poging wagen. Ben inderdaad wel een kilootje of 3 aangekomen hoor, maar het eten was dan ook zoooooo lekker.

mabotje, ik zal even kijken of er nog wat leuks bij de foto's is en je die dan toesturen, marc heeft aardig zijn best gedaan, maar ze zijn niet allemaal even scherp.

heb geen problemen gehad met redneck hoor, ze heeft helemaal niets geprobeerd ( of ik heb het niet gemerkt, kan ook natuurlijk ) wat een wereldpaard, echt mega onverschrokken, alleen loopt ze niet graag tussen de andere paarden in. maar voorop of helemaal achteraan is geen enkel probleem en dat vond ik ook niet.

die yank kan wel goed vertellen hoor, we hebben ons rotgelachen en je moet eens vragen naar de foto's met de franse vlecht in zijn haar :D Helaas heb ik die niet in mijn bezit

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:14

Nikki is bezig met een verzameling door te sturen geloof ik... resterende tijd... nog 18 uur :D
Nou weet je meteen waarom ik alle mail doe :j

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:39

tja, 18 uur is de moeite ja. Ik heb ook niet zo'n snelle computerverbinding, maar dit is wel heel triest........ ;(
moet met mijn foto's toch beter gaan, zeker als ik er geen 20 tegelijk verstuur.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 15:52

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:01

Zo ik ben nu al 3 dagen in Homps en tis hier echt mooi!
En heerlijk weer. De eerste dag was het 29 graden, maar 's avonds enorm hard onweren en stortregenen, en de 2 dagen erna (gister en vandaag) wast 24 graden ofzow en bewolkt en erg veel wind xD Niet erg warm, maar later werd het wel heel lekkr!
De rest van de tijd wordt het minimaal 29 graden en zon. Lekker heet!
Zijn gister naar Gruissan geweest, zaterdag naar Carcassonne, en vandaag naar Narbonne :D Erg leuk!

Heb zooo veel zin in komende zaterdag!!
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad, Spekkie01!!

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 20:12

Top dat je het zo leuk hebt daar ! Was Carcassonne leuk? Ik ga daar ook heen als de vakantie op de ranch erop zit. Heb dr zin in !! Wel veel foto's maken he !

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:22

Ja Carcassonne was leuk! wij waren er op zondag, en in t centrum was toen niets te beleven, maar in t middeleeuwse stadje (bij t kasteel) was erg leuk! véél eettentjes en winkeltjes ook. Tis dr wel erg druk. Maar dat kan ook aan de periode liggen!
We hebben daar bij een restaurantje geluncht waar ze een heel mooi binnen pleintje-terras hadden, en je kreeg daar gewoon een heel stokbrood, hahah :)) Echt heerlijk is dat daar, de Sandwiches!

Zelf heb ik helaas geen foto's van Carcassone, maar mn vader wel :D
Op de ranch ga k ook heeel veel foto's maken denk k :P

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 13:32

1234 schreef:

Denk ik??? Hé... ik verwacht niet anders hè? :D We zijn nodig toe aan nieuwe foto's en we zijn nogal afhankelijk van jullie als gast hoor ;)

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-11 14:14

@Mabotje:
Dan houd je computer maar stevig vast als ik ben geweest. Heb al een extra geheugenkaartje gekocht just in case.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 15:08

Mabotje schreef:
1234 schreef:

Denk ik??? Hé... ik verwacht niet anders hè? :D We zijn nodig toe aan nieuwe foto's en we zijn nogal afhankelijk van jullie als gast hoor ;)

hahaha jaah nja t ligt ook aan de situatie he :)) als het heel druk is, heb je minder snel de gelegenheid om veel foto's te maken dan wanneer je er ruim de tijd voor hebt :D Maar k hoop dat mn zadeltasje voor het zadel past, dan kan k daar mn camera in dumpen *D Ben al getraind in het maken van foto's vanaf het paard :P
K zet voordat ik weg ga ff alle foto's op mn laptop, zodat ik genoeg ruimte overhoud op mn mini XD kaartje :P

Tis hier nu heerlijk warm in Homps *D

K zie al dat het aardig warm wordt in La Salvetat Sur Agout :wow:
Als k daar aankom ist 34 graden en daarna 32 xD Gelukkig wordt het daarna iets cooler, 28 graden O:) Toch wel fijn haha
Nu ist hier 29 graden en voel je de zon ook al branden. K ben al verbrand...

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 15:23

smeer wel genoeg. Ik was redelijk bruin toen ik heen ging, maar na de eerste dag zagen mijn armen er redelijk gekookt uit |( Nu zie ik wit van de velletjes en bij ons was het niet eens extreem warm. Gelukkig wonen daar geen tot weinig muggen, dus daar had ik geen last van. ( normaal wordt ik opgegeten ) Wel veel andere beestjes, maar die bijten niet gelukkig. Als ik er zo over mail, heb ik al weer heimwee..............IK WIL NU TERUG !!!!!!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 15:43

Ja ik ga zeker goed insmeren, hahah In de afgelopen dagen wast nog niet nodig, maar nu wel :j
IK WIL NU DAARHEEN!! :)) hahaha

Langs de kust hier zijn dr wel veel 'maneges'. Soms zie je paarden zielig in stands of in de volle zon staan :o
Heb echt medelijden met die paarden :7

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:17

Als we foto's krijgen: top hoor, maar het mag zéker niet je vakantie overheersen, je moet vooral genieten. En ja, omdat de ranch hoger ligt en het niet meteen heet voelt en het soms wat waait, heb je er niet zo snel erg in dat de zon nogal brandt. Zelfde idee als je aan de kust zit zeg maar.
Op de ranch géén zielige paarden in stands hoor, ondanks dat de paarden flink moeten werken, hebben ze het top daar. Denk dat iedereen zijn paard wel zo'n omgeving zou gunnen; in een kudde buiten op een prachtig landgoed en goed verzorgd. Ze zijn vaak eerder te vet dan te mager. Wat wil je nog meer?
Spekkie: als ik toch eens wat meer vrije dagen en geld had.... dan was ik ook zó weer onderweg hoor. Moet zeker de 1e week ook altijd vréselijk afkicken als ik weer thuis ben.

@Kimvicious: dat komt wel goed hoor... heb een MAC :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 18:14

jaah hier voel je het wel heel erg als het brandt xD
Zit nu buiten in de schaduw van een paal :')

En de paarden zullen het zeker 100 keer beter hebben op de ranch, dan die maneges langs de weg, hahah

Vandaag naar Minerve geweest, wat is dat ontzettend mooi zeg!! Een soort Canyons en een oud stadje met wat cafés en restaurantjes :P heel hoog gelegen met prachtig uitzicht :j

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 18:29

nog maar 37 daagjes te gaan. ben echt al aan het aftellen! Het leek ooit nog zo ver weg maar het gaat nu wel erg snel. Heb toch maar nieuwe laarzen gekocht omdat mijn andere niet zo lekker zaten. Heb ze nu maar te koop gezet zodat ik iemand anders er blij mee kan maken.
Nu nog op zoek naar de perfecte camera tas om mee te nemen...