''Aanranding'' tijdens buitenrit (omgeving cuijk)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:43

OMG!

Heel veel sterkte! :(:)

velvetblack

Re: ''Aanranding'' tijdens buitenrit (omgeving cuijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:47

Jeetje Liek wat eng! Zoiets had ik met Sjoebert ook bijna meegemaakt, ik kon gelukkig nog weg galoperen (de man kwam naakt, trekkend op mij af gelopen). Knap dat je nog helder hebt kunnen denken en zijn kenteken hebt onthouden.. Vieze gore vent. En Arme Savanna :(
Sterkte beide, meid.. Mark moet ook geschrokken zijn, en je moeder!

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 22:54

He jakkes!! :( Wat vervelend, kan me voorstellen dat je er heel erg van geschrokken bent!! Dat mensen zoiets kunnen doen! :( Heel veel sterkte!

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 10:01

elkee schreef:
Jeetje Liek wat eng! Zoiets had ik met Sjoebert ook bijna meegemaakt, ik kon gelukkig nog weg galoperen (de man kwam naakt, trekkend op mij af gelopen). Knap dat je nog helder hebt kunnen denken en zijn kenteken hebt onthouden.. Vieze gore vent. En Arme Savanna :(
Sterkte beide, meid.. Mark moet ook geschrokken zijn, en je moeder!

Was dat bij de maas? Daar ben ik ook ooit zoon vieze vent tegen gekomen, die zijn zwansel uit zijn broek haalde, ben snel omgedraaid! Ga toch voortaan echt een zweep mee nemen op buitenrit!.

Urnie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 10:09

Gadver! Ik snap dat je bang bent geworden. Ik rij ook regelmatig alleen in het bos (niet zo gek ver van Cuijk vandaan) en dacht dat me op een paard weinig kon gebeurden. Dat is dus wel anders! Iig goed dat je zn kenteken hebt onthouden! Dan verlaag je je als vent eigenlijk ook verschrikkelijk die moet zich toch kapot schamen zoeen

liekevb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 17:09

Vandaag heeft de rechter een voorlopige uitspraak gedaan,
hij zit nog 7 dagen (extra) vast, en dan kijken ze weer verder.

Dat is nog wel even een opluchting kan ik de aankomende 7 dagen na buiten en zeker weten dat ik hem niet tegen kan komen!
Laatst bijgewerkt door liekevb op 11-11-10 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 17:11

Getver wat een ongelofelijke ranzige vent! Wat goed van je dat je zo goed hebt gehandeld en zelfs zijn kenteken hebt genoteerd!
Enkeltje naar een gesloten inrichting seksuologie zou ik zeggen voor hem.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 18:59

Inderdaad wat fijn dattie nog even vastzit. Mafkees (zacht gezegt).

Dat was inderdaad bij de Maas, Laura.. Ik ben toen direct naar de politie gegaan, maar zij hebben niemand kunnen vinden.

Eigenlijk moet je een paard leren te trappen of iets dergelijks op commando, net zoals steigeren.. dat zou jou ook geholpen hebben denk ik Lieke :j

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:31

Super dat deze creap nog een tijdje vast zit! Wat mij betreft mag hij een gevangenisstraf krijgen en een chemische of echte castratie!!

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 21:03

Wow wat heftig! Dat lijkt me echt enorm eng! Knap dat je dat zo op internet zet, goed dat de mensen die daar wonen dat weten!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 21:29

Bah, ik krijg er de rillingen van.
Ben blij dat wij altijd met zijn 2-en buiten rijden.

Als meisje vroeger heb ik regelmatig potloodventers gezien.
Een stuk of 4 zeker. Eentje was een oude seniele man uit het dorp en die had de pech dat mijn moeder een 25 meter achter me aan fietste :D .
Eentje was een fietser die aan de andere kant van het kanaal op mij en mijn vriendin riep terwijl we daar te paard reden om zich vervolgens eens lekker te r...., terwijl ik riep: WAAH, wat een kleintje!
Eentje stond tussen de bosjes naar ons te gluren terwijl we te paard langreden.
Eentje was een redelijk jonge gozer die op de kanaaldijk met gezicht richting water stond en met zijn rug naar ons. Wij kwamen met 5 ruiters voorbij. Ik reed als laatste. En net toen ik voorbij reed draaide hij zich met een grote smile naar mij om en stond zich ook eentje te.... Ik wist niet wat ik zag en kon geen woord meer uitbrengen. Ik kon alleen maar naar voren piepen en het duurde daardoor even voordat mijn mederuiters het in de gaten hadden en die begonnen toen keihard te lachen en roepen om vervolgens in galop met zijn allen weg te stuiven.

Maar het ergste wat me altijd bij zal blijven is hetgeen wat gebeurde toen ik een jaar of 7-8 was.
Ik werd op mijn fietsje naar de poelier gestuurd van mijn Oma uit. Die poelier lag in een laan, voorbij een zwembad. Het zwembad was helemaal omgeven door bomen. Staat daar een man die uit zijn auto komt en mij tegen houdt om me zogenaamd de weg te vragen. Uit zijn broek hing zijn pielie. Ik was verdomme pas 7-8!! :( Wist ik veel wat ik daar van moest denken. Dus mijn blik werd daar wel naar toe getrokken, terwijl ik dat ook weer niet wilde. Maar ik weet nog dat ik dacht: zou hij soms iets eraan hebben dat hij moet "luchten"? :o
Hij heeft geprobeerd me mee te lokken naar de achterkant van het zwembad om te kijken of daar de tennisbanen waren(want daar was hij zogenaamd naar op zoek). Ik wist dat niet, maar had ook zoiets van: Ik mag niet met vreemden mee en mijn Oma zit trouwens op haar boodschappen te wachten, want ik moet nog naar Javaka (zo heette de winkel). Omdat die winkel dus zowat in zicht lag, heeft de man niet verder aangedrongen en heeft me laten gaan.
In de winkel durfde ik niks te zeggen en thuis gekomen hebben ze het uit me moeten trekken, want ze merkten dat er wat gebeurd was, maar ik kon dat toch niet vertelluh....dat daar een man in zijn blote pielie stond... :roll:
Helaas hebben ze de man nooit gevonden.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 21:31

Jeetje arme jij&paard! :(:)
Bah, vieze vent & het eerste wat ik ook dacht = zweep!
maar snap waarom het niet lukte! :(:)

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 21:45

Jezus! Wat een verhaal! :(
Super veel sterkte!
Ik vind dat je heel goed gehandeld hebt!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 21:47

Jeetje, wat een debiel. :wow: Sterkte met het verwerken!

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 21:53

Jaren geleden heb ik ook zo'n soort iets meegemaakt. Bij mij was de man niet met 'zichzelf bezig' , maar hij pakte ook mijn teugels vast. Hij wilde op mijn paard zitten! Aangezien ik pas 12 was, ben ik zelfs (stom!) afgestapt (ik hield het paard wel vast) en hij ging er op zitten! Na een paar minuten sprong hij er weer af en rende hij weg. Hij nam mijn zweep mee (die had hij afgepakt toen ik 'm er een klap(je) mee gaf.

Ik heb toen wel aangifte gedaan, maar niets van gehoord. De politie zei alleen dat ik harder had moeten slaan ( :(

Ik was erg geschrokken! En nu nog let ik erg op als ik mannen zie 'wandelen' maar geen hond bij zich heeft.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 21:58

Pfff wat heftig zeg!
sterkte meis!

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 22:17

Heel veel sterkte!
Dat er zulke debielen zijn!
Wij moeten hier ook altijd oppassen, wij zitten hier buiten het dorp, vol met verstopplekjes voor die enge griezels..
Ze hebben er dan ook vaak wel een een gesignaleerd, en gelukkig werd het dan vanuit school ook gemeld, en waar ze ongeveer zaten.
Dat vond ik fijn, want dan wist ik wanneer ik extra goed op moest passen...
Gelukkig heb ik er zelf nog nooit eentje voorbij zien komen, ik zou de schrik van mijn leven hebben. Gos, wat ben ik blij dat ik mijn paardje nu leer steigeren op commando!
Vorig jaar is er dus zoneen gesignaleerd, die kwam iedere keer uit zijn auto, maar die kon je niet doorgeven aan de politie want die had zijn kenteken afgeplakt... Lekker dan :(

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 22:43

Wat misschien ook goed is: Als je een hond hebt die goed bij je paard in de buurt blijf, neem die mee. Dat ga ik ook doen in de bossen :j

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 00:09

Wow heftig zeg! Wat goed van je dat je zo rustig bent gebleven en zijn kenteken hebt onthouden. Ik zou echt niet weten wat ik zou doen op zo'n moment...

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 00:12

Bah! Wat een viespeuk en wat moet je geschrokken zijn! Knap dat je op dat moment eraan hebt gedacht om het kenteken te onthouden. Hoop dat de man nog even vast zit.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 00:17

Jeeeeeeeee wat een gestoorde gek zeg :( :( :( .

Daarom ga ik ook nooit in me eentje het bos in, maar aan de rand ervan waar ik altijd zichtbaar ben en heb een zweep altijd bij me, voor dit soort geintjes, daar ben ik niet van gediend en ga ik erop af los slaan/meppen hoor, die hebben van mijn paard af te blijven en mij met rust te laten.

Je doet het erg goed hoor door dit op bokt te zetten en te waarschuwen, hopelijk gaat het alweer met je en ben je van de schrik bekomen.

bamsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 00:20

Cuijk weer he? mijn vriendin woon daar, rijd geen paard, maar jezus, wat daar allemaal gebeurt! vooral in Cuijk Noord (waar zij dus woont) zijn ook al iets van 2 moorden geweest, en allemaal verkrachtingen... mmm, ze mag van mij voorlopig niet meer in dr eentje het bos in :o
maar wat zul jij je kapot geschrokken zijn! ik zou m heel hard in zn gezicht schoppen, of als je peerd wat kleiner is in zn Janus! en mischien voortaan met zweep, niet voor 't paard, maar voor de vieze mannetjes!

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 00:34

Veel sterkte bij het verwerken, want dat kan niet makkelijk zijn als je zoiets meemaakt! Echte zieke geesten lopen er op de wereld rond, bah! Dat ze die kerel nog maar een tijdje opgesloten houden..

Heel goed van je trouwens om het online te gooien, zo schrijf je het toch een beetje van je af en verwittig je andere ruiters! Goed hoor!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 00:43

he gadsie.
als ik avonddienst heb moet ik ook altijd na die straat toe.
het is daar pikke donker, en allemaal boerderije.
dat vind ik al dood eng, en nu helemaal omdat ik dit lees.
als je het goedvind geef ik het door aan de thuiszorg.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 00:44

zelf ben ik een keer beroofd en hoe snel dat gaat. de aangifte heeft wel geholpen met verwerken omdat je het verhaal er meteen uitgooit. En het word heel precies opgeschreven. sterkte meid en een goed filmpje trouwens