Enjoy the Ride: Zonnebloemrit Epe 28 augustus 2010

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

manic

Re: Enjoy the Ride: Zonnebloemrit Epe 28 augustus 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 13:40

Mijn maatje heeft ook afgezegd, maar ik ga wel lekker baggeren... Sootje heeft daar toch weinig van. Helaas geen 2paards trailer en ook niet langs Dronten, sorry :\

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 13:46

Ik ga ook lekker baggeren. Rij vanavond eerst met paard naar Markelo. Dan morgen vanuit Markelo naar Epe, dan weer terug naar Markelo en dan zondag weer naar Ouderkerk :+

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 13:51

Gelukkig dat er toch een boel nog wel komen, wel zo gezellig :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 14:34

Dijlan het gaat toch nog wel door?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 16:22

Zo ik heb even mijn route uitgevogeld...

A1, A28, Afslag 15 naar Epe/Apeldoorn/N795, rotonde rechtdoor. Dan ergens naar links de Koekenbergweg op, rechts officiersweg en dan weer rechts naar de rietberglaan. Klinkt best simpel :)

Het is hier trouwens nu alweer de hele middag droog :D

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 16:23

Ik kom ook lekker door de blubsel banjeren.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:11

nou mocht er nog iemand naar dronten komen of erlangs laat het me weten ik wil ook baggeren !!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 21:51

Ja het gaat door! Vanmiddag met de (mede)organisatie ter plaatse gesproken en het gaat helemaal goed komen.
Het zou morgenochtend redelijk zijn en in de loop van de middag slechter worden. Hopelijk is dat pas láát in de middag!

Enne, jullie gaan dan morgen blubberen, ik zondag :D Dan heb ik een endurancewedstrijd in het Drents Friese Woud. 51km nattigheid :))

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 22:10

Lekker hoor! Haha heb er zin in.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 08:47

Wat een doolhof in Epe! Maar we hebben het gevonden!

scoobydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 10:18

Hallo Enjoy the ride is ook erg leuk,maar kan helaas zelf niet mee doen i.v.m het werk nu las ik op de site dat 6 nov een hubertesrit gehouden wordt ook een rit van zon 20 km en dan richting de kerk ik epe en een heel stuk door het bos heen.Aansluitend wordt er gegeten :Y) Wie o wie gaat daar ook aan meedoen???

Gr Saskia

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 15:25

nou ik kon na 5 km al weer terug! Ben van de pony gevallen. Hij overkruisde in de galop, herstelde en verstape zich en gaf een bok en toen ging ik. Ben plat op me rug gevallen en kreeg ook geen lucht meer. Joris rende tien meter door en kwam toen terug en stopte vlak voor mij. Vriendin heeft hem kunnen pakken. Daarna er weer opgeklomen maar kon echt niet meer zitten. Voelde echt mijn stuitje. Toen kregen we een achterligger die ons wou inhalen. Joris schrok weer als een malle. Toen hebben we besloten voor mijn veiligheid om terug te gaan. Lig nu al de hele dag op mijn zij.. Als het morgen niet beter is gaan we toch even langs de huisartsen post. Waarschijnlijk heb ik mijn stuitje gekneusd..
8november een nieuwe kans, want normaal isdie echt super te rijden in het bos.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 15:38

Vanmorgen de hele ochtend in de kantine achter de bar gestaan. Was gezellig! Wel jammer dat het tegen 12 uur begon te regenen zeg. JorisDy wat onwijs balen zeg, beterschap!
Ik hoop dat de rest genoten heeft van de rit. Er kwamen hele positieve reacties terug!

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 17:45

JorisDy schreef:
nou ik kon na 5 km al weer terug! Ben van de pony gevallen. Hij overkruisde in de galop, herstelde en verstape zich en gaf een bok en toen ging ik. Ben plat op me rug gevallen en kreeg ook geen lucht meer. Joris rende tien meter door en kwam toen terug en stopte vlak voor mij. Vriendin heeft hem kunnen pakken. Daarna er weer opgeklomen maar kon echt niet meer zitten. Voelde echt mijn stuitje. Toen kregen we een achterligger die ons wou inhalen. Joris schrok weer als een malle. Toen hebben we besloten voor mijn veiligheid om terug te gaan. Lig nu al de hele dag op mijn zij.. Als het morgen niet beter is gaan we toch even langs de huisartsen post. Waarschijnlijk heb ik mijn stuitje gekneusd..
8november een nieuwe kans, want normaal isdie echt super te rijden in het bos.

oe balen joh !
hopenlijk heb je er niet al teveel last van en gaat het morgen beter .
vandaag maar binnenbak gehobbeld met een zeer chagerijnige fjord pff haha
zal die morgen met springen ongetwijfeld de kop ook weer verkeerd hebben ...
5 sept gaan we vnuit stal een rit laag soeren doen dus dan maar voor de herkansing

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 18:33

Wij hebben een erg leuke dag gehad, vooral gestapt want die van m'n zusje is toch wel erg groen in het buitenrijden. Maar heerlijk gereden, prachtige omgeving! Wel flink nat geregend maar bij terugkomst zon dus dat was even lekker.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 18:40

Wij vertrokken in de regen, maar het werd al snel droog en voor de rest een enkele bui. Eigenlijk prima te rijden. Superfijn gereden, paarden pasten goed bij elkaar :D Inderdaad echt een supermooie omgeving! ik ben benieuwd naar Esmee's foto's, lijken me prachtig met die mooie paarse achtergrond :)

@JorisDy wat sneu dat je zo een smak hebt gemaakt... hopelijk valt het uiteindelijk nog mee. Niet echt wat je ervan verwacht had... Enig idee waarom je paardje zo fris was?

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 19:53

Ik heb ook heerlijk gereden. Weltwee buitjes,maar dat deerde eigenlijk niet onderweg. En modderplassen? Gewoon doorheen stampen! Het was weleven opletten op die witte pijltjes op de witte paaltjes... soms waren we er alvoorbij voordat we het pijltje zagen. Ook een klein stukje verkeerd gereden aan het eind, maar niet zo ver om.

lutsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:15

We hebben écht genoten van de heerlijke rit :D
We vertrokken om 14.10 en toen begon de zon te schijnen, en we hebben alleen maar een miezeregentje gehad toen we in het bos reden en de rest van de rit was het droog.
Er was een erg leuke en aardige fotograve die wat foto's van ons had gemaakt( we hadden hetzelfde paars/bruine setje aan).
Helaas ben ik bijna aan het eind met Solv onderuit gegaan( ze gleed uit).Allebei haar knieen flink kapot |(
maar de dierenarts heeft mij fantastisch geholpen !!! ( anti - biotica en wondzalf en verband) !

Paardjes staan weer tevreden op stal !!

Badankt en zéker tot de volgende keer <3

Groetjes;
Marianne en Solvie

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:51

Manic: Joris is echt een ontzettend lieve pony, maar als hij eenmaal geschrokken is blijft hij daar erg in hangen. Een echte zenuwleier word het dan. Heb geen idee waar de eerse keer vandaan kwam. Normaal kan ik hem heel makkelijk rijden in het bos. Misschien iets met het weer? Had hem zelfs sochtends nog ff gelongeerd :=

Waaltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:55

Het was een prachtige en super geweldige rit !!!!!!

Prachtige omgeving en super paden, ondanks alle regen die er de laaste dagen en vanochtend nog zijn gevallen waren de paden echt super goed te rijden.
Wij hebben de rit eigenlijk helemaal droog gereden op 1 heel klein miezerbuitje na maar dat mag geen naam hebben ;) .

Esmee, ben echt heel benieuwd naar je foto's en we wachten dan ook vol spanning !!!!

Organisatie, geweldig bedankt voor deze zeer goede organisatie, het was TOPPIE !!!!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 22:08

JorisDy wat vervelend! Hopelijk voel je je morgen alweer een stuk beter!

Lutsje balen! Ik zag je fjord van een afstandje en toen leken de plekken wel mee te vallen, al zag je wel dat rechtsvoor wat groter/dieper was. Fijn dat de dierenarts je goed heeft geholpen!

Verder leuk om de positieve reacties te lezen :D Het weer heb je niet in de hand, maar gelukkig was het op een paar fikse buien tussendoor na redelijk goed te noemen. In de zon zelfs warm!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 18:37

Ik heb ook een hartstikke leuke dag gehad!
De foto's staan online op mijn website :j

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 18:42

Mooie foto's zeg!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:27

Zo, ik zie gave foto's ;) En sorry nog dat we voorbij gescheurd kwamen :D

lutsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 20:07

Wát een superrrgave foto's zegh :P