Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dan heb ik een endurancewedstrijd in het Drents Friese Woud. 51km nattigheid

Wie o wie gaat daar ook aan meedoen???JorisDy schreef:nou ik kon na 5 km al weer terug! Ben van de pony gevallen. Hij overkruisde in de galop, herstelde en verstape zich en gaf een bok en toen ging ik. Ben plat op me rug gevallen en kreeg ook geen lucht meer. Joris rende tien meter door en kwam toen terug en stopte vlak voor mij. Vriendin heeft hem kunnen pakken. Daarna er weer opgeklomen maar kon echt niet meer zitten. Voelde echt mijn stuitje. Toen kregen we een achterligger die ons wou inhalen. Joris schrok weer als een malle. Toen hebben we besloten voor mijn veiligheid om terug te gaan. Lig nu al de hele dag op mijn zij.. Als het morgen niet beter is gaan we toch even langs de huisartsen post. Waarschijnlijk heb ik mijn stuitje gekneusd..
8november een nieuwe kans, want normaal isdie echt super te rijden in het bos.

Inderdaad echt een supermooie omgeving! ik ben benieuwd naar Esmee's foto's, lijken me prachtig met die mooie paarse achtergrond 
.
Het weer heb je niet in de hand, maar gelukkig was het op een paar fikse buien tussendoor na redelijk goed te noemen. In de zon zelfs warm!
En sorry nog dat we voorbij gescheurd kwamen