idd die ruiter die miste het fatsoen!
maar jij mist ook het fatsoen door alle "westernruiters" met je topictitel over 1 kam te scheren

misschien even een moderator vragen het aan te passen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Munnie schreef:Wel een keer een heel aso iemand die met een reflecterende deken reed waardoor mijn paard bijna in de boom klom.

DubbelDun schreef:Zijn alle ruiters met opvallende/goed zichtbare kleding nu ook aso omdat jouw paard een kleurenprobleem heeft ???
DubbelDun schreef:en ook nog eens van nature vluchtdieren.
laetitia schreef:Generaliseren is zo makkelijk...
, wat deze ruiters deden is ronduit asociaal en is niet iets wat we op de westernpaardrijschool leren
. Volgens mij leren we allemaal dat je elkaar buiten altijd in stap moet passeren toch?!Draaikolk schreef:Deze mensen ontbrak het toevallig aan fatsoen om even in stap te passeren ....
Huertecilla schreef:San1978 schreef:Volgens mij leren we allemaal dat je elkaar buiten altijd in stap moet passeren toch?!
Dat hoop ik niet, want dat is onzin. Zie inhoudelijke inbreng op dit topic.
Aan de andere kant: zou wel representatief zijn voor de inhoud van het lesmateriaal....
San1978 schreef:Sorry, maar ik vind het vrij normaal dat je mederuiters niet vanachter in draf voorbij gaat.
kynshiri schreef:San1978 schreef:Sorry, maar ik vind het vrij normaal dat je mederuiters niet vanachter in draf voorbij gaat.
ik niet dus. in een rustig drafje ben je iemand tenminste vlot gepasseerd.
DubbelDun schreef:San1978 schreef:Sorry, maar ik vind het vrij normaal dat je mederuiters niet vanachter in draf voorbij gaat.
Maar hoe passeer jij iemand dan?? Met samen blijven stappen kom je er echt niet langs hoor
DubbelDun schreef:Miss_Malfoy schreef:Kwam ooit eens een 'jacht' tegen. Ze 'melden' zich wel op tijd, maar echt geholpen heeft het nietBen het helemaal eens met HC, wat mij betreft mag je er in rengalop voorbij, alleen meld het even.
Net als een doedelzakspeler in vol oornaat. Die 'melde' zich ook al van verre![]()
Maw wil je dit soort situaties uitsluiten moet je idd niet gaan buiten rijden

) gr_roos schreef:Ben ik het niet mee eens, ik heb 2 hele snelle stappers en die zijn een ander paard relatief snel voorbij in stap.