Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan heb je meer te vertellen dan ernaast idd...
Maar anders ga ik er liever niet af.. ET_Zoe schreef:Ik blijf er ook liever op zittenDan heb je meer te vertellen dan ernaast idd...
Ik ben er 1 x afgegaan, ik moest over een "eng" bruggetje. Toen ben ik eraf gegaan omdat ze er echt niet over wou. maar dat was gewoon aanstellen xD Toen ik ernaast liep ging ze er wel over.
Toen kwam ik er even later achter dat ik de verkeerde kant op ging dus moest ik terug en weer over het bruggetje, toen ben ik erop blijven zitten en liep ze er zo overheenMaar anders ga ik er liever niet af..
amyve schreef:Ik blijf erop, heb liever dat hij opzij springt met mij erop dan opzij springt op mij..Hij mag nog zo doordraaien als wat, ik blijf erop.. Want anders krijg je zo'n situaties dat je er niet meer op geraakt..
Candace schreef:Ik vind het vrij dom om eraf te stappen, je hebt dan zoveel meer kans op een trap van je paard of een paard wat er vandoor gaat! Ik voel me altijd veel veiliger als ik erop blijf zitten. dan ga je er maar vandoor, so what? Liever dat en m dan na eventjes weer netjes terug hebben dan dat ie weg rent zonder mij! Plus dat wanneer je afstapt je je paard laat merken dat er iets engs aan komt als je het vaker doet. Misschien schrikt je paard wel helemaal niet als je gewoon rustig door probeert te stappen!
super vriendelijk dus!
en ik had alles geprobeerd om hem rustig te houden maar tevergeefs, het was een smal baantje en er was een bocht van 90° dus voltes rijden e.d. was geen optie om hem terug naar stap te krijgen. En zelfs in die bocht remde hijzelf niet af waardoor we beiden vielen, gelukkig niks voorgehad, hij stond snel terug op en heeft zo nog het ander paard kunnen inhalen...