Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik vind het echt heerlijk om alleen met me paardje over de weg te gaan. Gewoon lekker eigen tempo, gaan draven wanneer ik zelf wil, gaan stappen wanneer ik zelf wil, en lekker gaan crossen op chille stukjes, zonder dat je het elke keer met de ander moet overleggen.
! blensink schreef:Graag zou ik willen dat je me antwoord geeft hoe ik de takken kan zien als ik in de bergen in het donker rijd met mijn paard.
Want ik zie dus werkelijk echt niets, nu is dat niet het ergste probleem want Flash blijft stilstaan als ik in gevecht zit met wat takken![]()
Maar vind het toch makkelijker als ik ze kan zien.
twinducklin schreef:Paardlief rent wel terug naar stal,
Bandida schreef:Huertecilla schreef:Begin met rijden bij volle of bijna volle maan.
Is verbázend hoe veel je ziet.
En hoe weinig zonder maan in een bos, paardlief ook niet
Bandida schreef:Als er echt geen licht is zien paarden ook niet veel meer, en dan draaien ze maar wat in het rond of gaan wat anders doen als wandelen
quintusgl schreef:Ik rij elke ochtend om 8 uur.........heerlijk stil nog in het bos, reeen, konijnen, dauw..........alleen met je paard weg van de bewoonde wereld, in galop en alles om je heen vergeten! Er is geen beter begin van de dag!
_Chantal89 schreef:quintusgl schreef:Ik rij elke ochtend om 8 uur.........heerlijk stil nog in het bos, reeen, konijnen, dauw..........alleen met je paard weg van de bewoonde wereld, in galop en alles om je heen vergeten! Er is geen beter begin van de dag!
Dat is denk ik inderdaad het beste begin van de dag! Wat heerlijk zeg!
Huertecilla schreef:twinducklin schreef:Paardlief rent wel terug naar stal,
Da´s nie best.
500 kilo ongeleid projectiel door de openbare ruimte. Niet erg veilig voor de andere gebruikers van die ruimte.
Ook gaat daar je kans zélf weg te komen van waar je ligt mee op de loop.
Het is veiliger als je paard bij je blijft. Als dat niet zo is, neem dan een veiligheidslijn mee.
De aziatische ruitervolkeren reden met een lang leidtouw los in hun gordel gelusd.
Veel GreatPlains indianen reden met een sleeplijn die met hen viel. Vergelijk touw achter de boot van een solo-zeiler.
nou ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar als ik van mijn tank van 170 afdonder en die galopeerd weg dan hou ik hem niet aan een lijntje en het idee om dat als gordel om te doen dat paard sleept je overal mee heen dan heb je als je terug bent geen vel meer op je lijf staan, laat hem dan maar over de weg na huis gaan.
hc
_Chantal89 schreef:quintusgl schreef:Ik rij elke ochtend om 8 uur.........heerlijk stil nog in het bos, reeen, konijnen, dauw..........alleen met je paard weg van de bewoonde wereld, in galop en alles om je heen vergeten! Er is geen beter begin van de dag!
Dat is denk ik inderdaad het beste begin van de dag! Wat heerlijk zeg!