Woon in Doetinchem. We zijn wel eens op het paard naar het bos toe gestapt. Je bent daar zo 3 uur weg En een heerlijk pad waar je kei hard kan gaan!
Tietie
Geplaatst: 20-09-09 20:43
Wij hebben dus echt totaal geen bos.
We hebben eigenlijk gewoon helemaal niks. Dat is wel heel jammer. Je mag eigenlijk ook niet op de fietspaden rijdne, maar dat doe ik altijd wel.
fenna2324
Geplaatst: 23-09-09 20:35
Ik woon in Nijmegen bij onze manege moet je eerst een half uur rijden voor je in het bos bent:( Best jammer daarom gaan we bij ons ook nooit naar het bos..
ik woon in makkinga, maar rij altijd bij wateren/zorgvliet. Daar kunnen we dus zo de kale duinen/ het drents friese woud in. Ideale plaats om buiten te rijden.
Ook kunnen we daar het canada meer in om lekker door het water te rijden
Voor de Randstad ,hebben we best een leuk bosje en mooi stukje natuurgebied om heerlijk te rijden. Ben daar echt blij mee...
lastig
Geplaatst: 10-10-09 19:28
Ik woon heel dicht bij spaarnwoude, alleen mijn paardje is nog niet beleerd, dus heb er voorlopig niets aan dat het bos 1 minuut rijden is :p
SSDesign
Geplaatst: 24-10-09 15:22
Ik woon 500m van het bos vandaan in Uden. Echt een heel groot bos, met een groot heideveld, een stuk verderop ook een zandvlakte, vijvertjes/poeletjes, heel veel ruiterpaden, grasveldjes... noem maar op
Paard staat aan de Veluwetrail. Ik kan eindeloze tochten maken!
baudyh
Geplaatst: 24-10-09 20:34
nou ik woon in drenthe maar niet aan het bos. Het dichtsbij zijnde bos is gees.10 min met trailer. Maar hier wel veel mooie brede bermen.dus niks te klagen hoor