voor een weekend vind ik het overigens niet zo erg om iets verder te rijden..... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
voor een weekend vind ik het overigens niet zo erg om iets verder te rijden..... axeltje schreef:Wat toevallig dat ik dit nu zie. Ik had nog nooit van de NVVR gehoord, tot vorige week.
Ben van plan om in het voorjaar/zomer een rit mee te doen en als dat gezellig is en goed bevalt wil ik zeker lid worden.
De weekenden zien er allemaal erg leuk en boeiend uit.
Heb het idee dat bij onze rijclub niemand open staat voor een andere omgang met het paard, terwijl ik altijd ieders mening wil weten.
Omdat je naar mijn idee alleen van elkaar kan leren. Bij de rijvereniging gaat het alleen om wedstrijden, maar ik heb liever gewoon plezier met mijn paard.
Maar moet eerlijk zeggen dat het mij ook wel spannend lijkt, zo alleen met allemaal "vreemden".
Silence schreef:Is er ook al meer info bekend onder de leden van de Veluwe trektocht?
juval schreef:en schoorl, ga je daar wel mee naar toe ikke?
met pasen dus.... lijkt me erg gezellig...... ik zit alleen ff met dat ik die dinsdag en woensdag er na praktijk examens van school heb :S dus..... ff kijken of alles te regelen is GuusHinnik schreef:Hoi
Door mijn stalhouder ben ik ook in aanraking gekomen met de nvvr.
Ongeveer twee weken geleden een mailtje gestuurd, ik zou de papieren thuis gestuurd krijgen.
Iemand enig idee hoelang dit normaal duurt?
) eens mee willen nemen
Botervlieg schreef:op 15 februari in Roosendaal.
Waratje schreef:Nou ja, als je iemand lid maakt kun je een hesje of petje krijgen, dat is gewoon zo afgesproken. En ik kan met zekerheid zeggen dat Ikke daar al de nodige van heeft verzameld, dus die hoeft hem echt niet![]()