Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Pluizebolpum schreef:Met 'zwijnen' heb ik wat minder ervaring, de enige die we tegenkomen zijn diegenen die in een auto zitten en nog nooit van het woord 'normaal' hebben gehoord. Daar gaan we ook altijd even rustig naar kijken, aangezien ik me over dergelijk 'wild' ook nog steeds kan verbazen...
Natascha schreef:Zwijnen hebben we hier niet. Konijnen en hazen vindt mijn paard niet erg. Reeen in de verte en in de bosjes kijkt hij even naar en loopt dan door, maar in het voorjaar schieten ze vaak het ruiterpad over vlak voor mijn paard en dat vindt hij meestal niet erg leuk. Ik heb in die tijd altijd een kattenbelletje aan een hangertje aan mijn zadel hangen waardoor ze me eerder aan horen komen en niet als een gek voor mijn neus het pad over vliegen

Ik doe zeker geen belletje aan het zadel. Machtig mooi juist om tussen de reeën te rijden. Als je je mond houdt herkennen ze je niet als mens en ze zijn niet bang voor paarden. De geur van het paard overstemd die van de ruiter. simodi schreef:Ieieiei, lijkt me echt eng, want die beesten zijn best groot! Je moet ze ook niet tegen komen als ze jongen hebben denk ik!![]()
Op een zwijn zit ik niet echt te wachten, maar ik denk ook niet dat ik die in de buurt van stal tegenkom (toch?).
Is dynamiek bang voor herten of ben je die nog niet tegengekomen?

meggiemeg schreef:ps het mooie ervan vind ik dat je op het paard veel dichterbij het wild kan komen dan anders!