Woon je in de regio Weert?
Heb je een paard ter beschikking?
Vind je buitenrijden leuk (en dan heb ik het niet over een rondje om de wei)?
Heb je interesse in het rijden van dagtochten, weekendtochten, trektochten?
Dan zou ik zeggen: stel je voor !
Want als we van elkaar weten waar we zitten, dan is het wellicht gemakkelijker om wat af te spreken om samen te rijden 8)
En wie weet zit er nog wel eens een keer een leuke trektocht (weekend of week) in?
Ik zal de aftrap maar nemen...
Paard: Ronnie de Pony, AV, 1.53m, ruin, vos met witte aftekeningen, 10 jaar, denkt regelmatig dat hij hengst is...
Verkeersmak: Nee, is niet verkeersmak bij voertuigen groter dan auto's

Ruiter(s): Bram (mijn vriend, 30), en ik (Daphne, 34) als mijn knie over enige tijd eindelijk goed in orde is. (Dan moeten we ruzie gaan maken wie er op de fiets moet
)Ervaring: Bram --> 2 jaar manege & 2 jaar Ronnie de Pony, trektocht Swalmen --> Vaals, dagtocht Swalmen --> Stramproy (en binnenkort rit Stramproy --> Laar)
Daphne --> 2 jaar manege (veel buitenritten), voorbereiden trektocht / dagtochten, routes plannen & kaartlezen, EHBO paard (Barneveld), hoefverzorging (Deurne)
Materiaal: Het doorsnee gebeuren, zoals reflectoren, zadeltassen, gereedschap, hoef-kit, EHBO-kit, walkie talkies
, stafkaarten & kompas, etcTrailer: Nee. We doen (bijna) alles te voet. Ik heb geen trekhaak achter mijn auto, wel rijbewijs E achter B.
Overig: Wij werken allebei, dus wij zijn vooral een weekend-doelgroep (buitenritten / dagtochten), maar... een enkele keer een langere trektocht is normaliter wel in te plannen qua vakantiedagen

Kom op buitenlui, laat jullie horen

Mocht het ooit tot een trektocht(je) komen, dan weet je van te voren al van elkaar welk materiaal aanwezig is, en dat je bepaalde zaken niet aan hoeft te schaffen.
Laten we zeggen het gehele Weerterbos, Budelerbos, stukken onder Eindhoven, etc. De omgeving van Silence staat er ook op.