Ik had een vraagje, en ik ben benieuwd of jullie daar antwoord op hebben.

Als je met je paard aan de hand loopt, ben je toch een voetganger?? moet je dan ook niet op het voetpad lopen?
Ik had vorige week namelijk zoiets raars. Ik had lekker gereden met mijn paard, en nadat ik hem had naverzorgd ben ik nog even met hem in het bos gaan lopen zodat hij lekker kon grazen

Ik liep dus over het voetpad met mijn paard naast mij (hij liep dus in de berm naast het voetpad)naar een grasveldje, en liet hem daar grazen. Ineens komt er een witte SUV keihard aangescheurd!
ze stopten voor mijn neus, en er stapten een stuk of 4 mannen uit. Bleken het dus boswachters te zijn, en kreeg ik een bekeuring omdat ik met mijn paard niet op het ruiterpad liep (en omdat ik hem op een veldje liet grazen, want dat mag ook niet! en bbq-en mag dan weer wel daar
).Want volgens hun moet je, ook als je met je paard aan de hand loopt op het ruiterpad lopen
Nou daar had ik dus echt nog nooit van gehoord, en ik kon me er ook moeilijk iets bij voorstellen, want dat is toch hartstikke gevaarlijk!!
Stel dat je daar loopt met je paard, en er komt ineens een paard de hoek om galloperen.. nou ik wil de gevolgen ervan niet weten
Dus nu mijn vraag aan jullie, als je met je paard aan de hand loopt, welk pad moet je dan gebruiken?
Groetjes!
)
).
zn boete..
(het grazen zagen ze door de vingers)