Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bellatrix schreef:Ik kan mij herinneren dat bij manege Poelenburgh we vanaf 20.00 pas op het strand mochten..in Schoorl.
En bij Heemskerk waar ik zondag was mocht je pas vanaf 18.00...

Gitt schreef:Dat vraag ik me nou ook al heel lang af. Maar dan in Rockanje/Oostvoorne
x_Staceyy schreef:Koss gaat in augustus een maand in oostvoorne staan, en dan als ik er ben gaan we het bos en het strand op. Dus zou ook graag de tijden willen weten van het strand van Oostvoorne.
Yellowfish schreef:Tja, nu zegt alsnog iedereen iets anders, ik wil gewoon zeker weten waar het nou mag, om welke tijd.. is er geen site die dat duidelijk meld?
Bij stuk Honden en Paarden. Dat is bij mijn weten de meest volledige website. En anders kan je ter plekke op de borden gaan kijken? Of moet je er echt naartoe reizen?
! Bedankt !! cannie schreef:Op de stranden van Hellevoetsluis, Rockanje en Oostvoorne mag je van 1 april tot 1 oktober alleen 's avonds op het strand. Tussen de eerste en tweede slag mag je niet rijden
Op de rest van het strand wel. De ruiterpaden door de duinen bij Hellevoet, Rockanje en Oostvoorne kan je dus gewoon bereiken of een rondje rijden van Oostvoorne naar Rockanje en via het waterbos terug.
En het waterbos? waar is dat?