Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Merrie_Lass schreef:Ik heb het niet, maar ik ben vanplan het te halen..Het is namelijk verplicht in belgië :S
Vertel eens. Voor zover mijn kennis reikt heb je in België alleen een bewijs nodig als je groepen begeleid.
Het koste bij mij €100 dat was inc 10 lessen, het leerboek+werkboek en het examen zelf
**
sylv_n_ schreef:Wat ik even vergeten te zeggen was is dat als je het nu haalt je voordeel hebt, want nu als ze de prijzen zo hoog maken gewoon niemand het doet. Maar zodra het verplicht is gaat de prijs hoogst waarschijnlijk een heel eind omhoog want iedereen moet het toch halen dan maakt de prijs minder uit
) maar dan vooral omdat t in sommige gebieden verplicht schijnt te zijn. Verder zie ik er niet zo erg het nut van in...alhoewel, t lijkt me toch wel handig om alle (verkeers) regels te kennen
Maar ik heb al vaker in t verkeer gereden en vond het niet echt een gemis dat ik dat ruiterbewijs niet had...Op stap gaan met een paard waar je vertrouwen in hebt lijkt me het belangrijkst. Maar goed, toch maar gaan halen..... merelmeis schreef:.alhoewel, t lijkt me toch wel handig om alle (verkeers) regels te kennen.
Huertecilla schreef:merelmeis schreef:.alhoewel, t lijkt me toch wel handig om alle (verkeers) regels te kennen.
Dán kan je beter het CBR bellen en de kursus NIET volgen. De info van de ruiterbewijsclub is hoogst subjectief en absoluut verwarrend. Wat zij vínden is niet altijd correct, vaak ronduit wonderlijk en zeker geen wet.
hc

Huertecilla schreef:Kijk, niet om een bepaalde schrijfster persoonlijk maar als een aantal voorbeelden hier worden volgegoten met de kursusinhoud is er weer een generatie natte-apen-verhalenvertellers geboren....
Niets aan te doen helaas.
Tja, en wie weet misschien wórdt het ooit verplicht ... dat zou helemaal de giller van de eeuw zijn.
hc
. Wou er wel even op reageren omdat ik het voorkomen met je eens ben en het van mij ook niet zo slim was**verder niet aangevallen gevoeld ofzo**