Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ben je daar op vakantie geweest of voor een langere tijd?Noah2006 schreef:@ HC - Ja inderdaad daar heb ik ook lang over zitten te denken. Het onderhoud van een stalling voor toeristen kost nogal wat en dat moet je er wel uit zien te halen. Ongelovelijk wat toeristen betalen voor zo'n weekje rijden, die prijzen zij best hoog.
Hebben jullie al lang een boerderij in Spanje? Ik zit er over na te denken of zoiets rendabel is, het lijkt mij namelijk al jaren leuk zoiets op te starten.
. Kreeg je ook je verblijfplaats en eten in ruil voor het werk of moest je daar zelf voor zorgen?
! Ik blijf de site in de gaten houden hoor! Heb daar dressuurlessen gehad, maar het was na een halfuur intensief lessen wel goed voor het paard. Ze waren dan echt helemaal nat, en de blaren had ik op mijn billen
. Noah2006 schreef:Jeetje, klinkt als een droombaan! Ja ik kom net terug van 7 maandjes Curacao.. maasr de reiskriebels beginnen weer op te spelen hahah. Wanneer ben je voor het laatst geweest?
Noah2006 schreef:Ritjes rijden is leuk voor een paar maanden maar niet voor een vaste baan. Het lijkt me leuk om te doen, maar erg moeilijk om ervan te leven een baan met paarden! Wat ga je voor stal opzetten in Amerika, in dressuur, oprichten of fokkerij?