lisiduna

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

leuk of niet

lisiduna is leuk, goede ritten en coole paarden
16 (64%)
beter niet doen
9 (36%)

Totaal aantal stemmen: 25

lekenlinge

lisiduna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 16:17

hallo allemaal..
alweer (misschien weten jullie het nog van de vorige topic) maar weet iemand hoe lisiduna nu eruit ziet? de vorige keer vroeg iemand anders het en toen waren de reacties niet al te best maar toch wil ik er graag heen, mijn vader reed hier vroeger altijd al. maar als ik hierheen wil zou ik toch wel een mooie stal met goed verzorgde paarden willen zien..,
wat ik allemaal al gehoord heb is allemaal vrij positief.

Groetjes

Anneline

Re: lisiduna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 17:24

Ben er een paar keer langsgeweest op vakantie. Lessen wel leuk etc. Veel paarden zijn ook wel leuk. Het is er groot en vrij goed verzorgd maar ik werd er niet vriendelijk geholpen en de buitenritten-organisatie was erg.... apart...

fransis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 19:49

hoi, ik kom minstens twee tot drie keer per jaar op lisidina heete eerst lisiduna, maar de nieuwe beheerder hhft de naam verandert. de stalmeester is heel erg goed, hij verzorgt de paarden super, en alles wat betreft een goede verzorging voor je paard is bespreekbaar. de nieuwe beheerders zijn ongeinterreseerd, slordig, onderhouden de manege erg slecht. het is er vies en de service is matig. maar als je een leuke omgeving wilt en je kan door de puinhoop heenkijken...... blijft het een geweldige lokatie. overweeg evt om alleen je paard er neer te zetten, en zelf in de landal greenparks er naast te gaan logeren, dan heb je in ieder geval een schoon bed en een schone wc. en je zit maar tien meter verder dan dat je op de manege zou blijven slapen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:31

Ga 1 juli daar weer eens een rit maken, is zeker alweer 2 jaar geleden dat ik daar ben geweest.
Ben benieuwd of er veel veranderd is

Castache

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:01

Ik zou er absoluut heen gaan,het is er super. Haha!

ikbenfilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 17:56

als mega oude bekende van lisiduna nu spreek ik over
uch 30 jaar al terug haha ben nu 37 Bloos
was 7 jaar oud toen ik daar leerde paardrijden
heb de kamp meisjes zien komen en gaan en zelf ook verschillende keren
mee gemaakt geweldig de strandritten alles
vooral de buiten ritten waren toppie en zijn het nog steeds
vorig jaar nog een ritje daar gemaakt alleen had ik me eigen paardje nu mee Pling
trektochten die zijn er in de zomer een mosselrit of een kampvuur rit
kijk er echt met plezier op terug
ze zijn klein begonnen in een oude schuur en nu zo groot en ze bestaan nog steeds
ook al is het overgenomen Pling
ik vraag me af zijn er hier meiden of intussen dames die de volgende pony,s nog kennen
amber,broomy,bento,fiesta,blitz,bambie,truimph,mona enz
in die tijd heb ik leren rijden mijn favo pony was toen ooit bento op hem heb ik leren rijden
mijn leraar was toen hendrik.
blitz was ook wel mijn favo pony tje blitz flits werd er ook wel gezegt omdat die best snel kon zijn
lang verhaal sorry maar ja old memories Bloos

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 11:40

Hee Fiesta, daar heeft mijn vriendin vorige keer op gereden.
Ik vind Shelly en Max heel erg leuk Knipoog

ikbenfilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 05:37

ik denk dat dit een andere fiesta is hoor dit was een bruine merrie pony
ik weet wel dat ze al een paar jaar weg is hoeveel jaar dat weet ik niet meer haha ik wordt oud

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 07:20

Oh nee die Fiesta die ik ken is een paard Knipoog

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 08:25

jaaaaaa hier een oude bekende van toen Haha! Al die ponies ken ik ook nog en later inderdaad Fiesta het paard. Ik reed begeleiding, voor het laatst zo'n 7 jaar terug alweer.
Het is heerlijk rijden daarbuiten.
Vroeger was er ook een megagroot paard Wodan, was niet vriendelijk, maar reed leuk en Bob, Wisdom...
Ik vond Blitz altijd wat zielig, diertje at tussen de ritten slecht, stond alweer te trillen omdat ie wist dat ie daarna weer moest. Was zo'n lievie...
De 2 tinkers Bommel en Benneton, ook fantastisch. benneton was echt een draakje, liep zn eigen bosritje en heeft er aardig wat laten zandhappen. Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 11:39

acacia schreef:
jaaaaaa hier een oude bekende van toen Haha! Al die ponies ken ik ook nog en later inderdaad Fiesta het paard. Ik reed begeleiding, voor het laatst zo'n 7 jaar terug alweer.
Het is heerlijk rijden daarbuiten.
Vroeger was er ook een megagroot paard Wodan, was niet vriendelijk, maar reed leuk en Bob, Wisdom...
Ik vond Blitz altijd wat zielig, diertje at tussen de ritten slecht, stond alweer te trillen omdat ie wist dat ie daarna weer moest. Was zo'n lievie...
De 2 tinkers Bommel en Benneton, ook fantastisch. benneton was echt een draakje, liep zn eigen bosritje en heeft er aardig wat laten zandhappen. Haha!

Achgoss dat klinkt wel zielig Bloos

eigenwijs23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:12

Hier nog een oude bekende. (of beruchte) Bloos
De merrie (paard) fiesta van zo'n 6 jaar geleden is verkocht aan een particulier/kennis.
Beter dan bij hun kan ze het niet hebben geloof ik.
Bijna alle oude paardjes zijn weg. Vooral goofy was tof die heeft volgens mij iedereen wel gekent. wat een draak van een shet was dat.. Maar nog heel veel andere paardjes ook zoals macho en joop (r.i.p) waren echte schatjes en af en toe enorme draken.
De omgeving is er echt mega mooi. Ik heb uren lang daar door de bossen geslenterd met de paardjes.
En ook heel wat ritjes over het strand.
Hoe de stallen er nu uit zien weet ik niet. De buitenboxen zijn meestal wel oke. In de lange gang vind ik het er meestal toch wel wat te donker voor de paarden en het tocht er ook gauw als de deuren open staan.
Maar met het personeel is over het algemeen wel wat te regelen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:23

Ja die lange stal vind ik ook erg donker, niet echt prettig... hopelijk gaan ze daar nog eens wat aan doen

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:28

Ik ga er weleens heen om een strandrit te maken en ben er vroeger een jaar op kamp geweest. Dat was echt geweldig! Danielle was toen begeleiding en zij was super, we hebben echt heel veel gelachen toen! Maar als ik er nu kom vind ik de sfeer wel iets minder hoor. Ik vind de paarden wel heel leuk. Ze hebben er voor iedereen wel iets tussen staan en ik werd meestal ook prima geholpen.

ps. kent iemand James nog? Dat vond ik wel het meest geweldige paard! En Shelly is ook leuk natuurlijk.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:39

HELder schreef:
Ik ga er weleens heen om een strandrit te maken en ben er vroeger een jaar op kamp geweest. Dat was echt geweldig! Danielle was toen begeleiding en zij was super, we hebben echt heel veel gelachen toen! Maar als ik er nu kom vind ik de sfeer wel iets minder hoor. Ik vind de paarden wel heel leuk. Ze hebben er voor iedereen wel iets tussen staan en ik werd meestal ook prima geholpen.

ps. kent iemand James nog? Dat vond ik wel het meest geweldige paard! En Shelly is ook leuk natuurlijk.

Ja Shelly is echt heel leuk. Max ook Haha!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:56

Ik ben een hele poos geleden is een weekendje geweest. Wij hebben het toen ontzettend naar ons zin gehad.. Mooie omgeving om daar te rijden Ja

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 21:23

Ja de omgeving daar is echt prachtig!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 22:36

Wij wilden er een rit maken met onze vereniging en er ook overnachten maar we werden niet echt bepaald vriendelijk te woord gestaan en we moesten telkens de dag erna maar weer terugbellen (maar we wilden het afgesproken hebben want toen was het nog maar 2 weken van te voren) dus toen hebben we gezegd dat we niet konden komen als ze ons niet goed te woord stonden en toen zijn we ergens anders gaan overnachten en rijden. Ik ben er dus zelf nog nooit geweest maar de service was niet goed!

eigenwijs23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 09:59

james is er niet meer. Alexa nog wel. Maar james werd er gewoon te oud voor. Het was wel een super dier. Die wandelde heel de tijd achter alexa aan. Lovers

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:24

eigenwijs23 schreef:
james is er niet meer. Alexa nog wel. Maar james werd er gewoon te oud voor. Het was wel een super dier. Die wandelde heel de tijd achter alexa aan. Lovers

Nee ik weet het. Echt jammer hoor. Ik heb er een keer op gereden en in de bak was hij best sloom. Maar toen we op het strand kwamen was ie echt niet meer te houden. Hij ging echt heeeel hard! Super paard ja Lovers

eigenwijs23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 19:34

tja goede oude james. Hij kon zich echt mega sterk maken op het strand en in het bos.
Ik reed eigenlijk altijd op belle, joop of macho. Dat waren de absolute favorieten. Belle is er nog. Joop is overleden ten gevolge van een hersenbloeding en macho is opgehaald nadat hij op het strand ernstig kreupel is geworden.

sabwalt1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:53

Tot voor kort reed ik er in ieder geval 1 keer per jaar als we daar in de buurt op vakantie waren.

De paarden stonden niet echt netjes bij. Na een rit werden de paarden helemaal niet drooggewreven. Toen ik dat wel deed werd gezegd dat het nergens voor nodig was.
De service was inderdaad erg beroerd. Je kreeg in de kantine een naam van een paard en verder moest je maar uitzoeken dat je de juiste spullen kon vinden voor je paard.
Ze hadden wel erg leuke paarden en de ritten waren altijd prachtig!

Beesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 22:45

Lisiduna heet tegenwoordig Lisidina (check telefoongids Knipoog ze zijn vorig jaar failliet gegaan of zoiets.
Ik ben er eigenlijk altijd netjes behandeld, ligt er ook aan wie je te woord staat denk ik Vork
Ik heb daar een keer met Explo gereden, leuk paard maar wel euhm beetje hard in de mond, zeg maar Clown

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 14:10

Ik ga a.s. zondag naar Lisidina, hoop dat het beetje weer wordt dan!
Ga een strandrit maken om 10.00 uur.
Waarschijnlijk op Max Haha!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 18:47

ben er vorige zomer geweest
werd belachelijk ontvangen en afgeblaft
het terrein was een zooitje en de paarden waren stoffig en zagen er sloridig uit