Dus zeg het maar.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dus zeg het maar.
KsVrPy schreef:Waar is het nu een beetje een leuke plek om te rijden in Gelderland? Of in omgeving daarvan? Want Patty en ik zijn nu alleen nog maar actief in de Amerongse bossen (waar het ook mooi is hoor) maar ik wil ook nog wel meer veroveren.Dus zeg het maar.
Ik dacht dat dat in Brabant lag...
*schaam* Liedje schreef:In Otterlo kan je leuk rijden en de Veluwe natuurlijk
KsVrPy schreef:Dankjewel.![]()
Veluwe lijkt me ook errug gaaf.Ik dacht dat dat in Brabant lag...
*schaam*

als je foto's wilt zien, moet je ff een pb'tje sturen...
succes!!!
keuze genoeg!

Fielychi schreef:Winterswijk - Woold is ook erg leuk rijden! Veel bos, leuke routes.
Maar eigenlijk de complete omgeving van Winterswijk wel, Meddo, Miste bijvoorbeeld!
Heb laatst met werk in Vorden - Hengelo - Ruurlo gereden, is ook erg mooi! Viel me niks tegen, bijna alleen maar zandpad!
Bij VVV kantoor kan je ook complete routes krijgen he? Varierend van 15 tot 45km volgens mij.
Als je bij de chinees linksaf gaat en dan stuk rechtdoor rijden tot je linksaf kan naar het Rommelgebergte. Is een weg naar bungalowpark/ pannenkoekenhuis en trimbos. Daar wordt ook altijd de marathon gehouden, of de sgw-wedstrijd van de pony en ruiterclub. Weg verder inrijden en je zit zo op de rustige weggetjes en zandpaden.

. Je kunt hier uren rijden zonder drukke wegen over te steken. 

. Is erg groot, leuk om een stuk te galopperen .
we rijden vanaf Kootwijk meestal een groot rondje richting Halte assel. Daar heb je een snackbar en een picknicktafel (buiten) daarnaast kun je, je paarden vast zetten.
fjordnina schreef:Een plek die maar weinig mensen kennen terwijl het toch op 1 na grootste, aaneengesloten natuurgebied van NL is: Het grote veld.
Bomen, grote zandpaden, smalle slingerweggetjes, heide bos, naald, loof, coulissenlandschap. Alles wat de achterhoekse natuur te bieden heeft is hier te vinden. Zelfs water en cultuur!