Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) maar ik zou wel met de trein kunnen. lexie37 schreef:hoi christel, ik zie nergens of je met je eigen paard wil of daar een paard wil huren
LadyF schreef:lexie37 schreef:hoi christel, ik zie nergens of je met je eigen paard wil of daar een paard wil huren
Dat zou ik ook willen weten
Time Out reizen en Trailfinders zijn allebei zonder eigen paard geloof ik?
volgens mij kan het via trailfinders ook, al heb je daar niet zo'n handige selectie-mogelijkheid c.q. mogelijkheid voor reisadvies als op de site van time-out. 
Als je zonder eigen paard gaat, ben ik zeker geinteresseerd, als je met eigen paard gaat dan wordt het al wat lastiger (mijn paard houdt niet zo van trailers...) 
Wil ook mn eigen paard niet mee. Heb al op de site van time-out en trailfinders rondgekeken, vond bulgarije erg mooi maar toch wel wat te prijzig, en zit nu te denken aan frankrijk (bijvoorbeeld deze: www.pradis.fr). Het lijkt mij ook gezellig om met wat mensen van bokt te gaan. En anders moet ik maar alleen, want wil echt heel graag deze zomer en t lijkt me n supermooie ervaring! Dus ook ik hou me aanbevolen