Ik zit met een klein probleempje ...
Heb een verzorgpony waar ik van de eigenaar gerust mee alleen naar buiten mag, maar mijn ouders zien dat niet zitten. Ik begrijp het wel (mijn mamma werkt in het ziekenhuis), maar toch..
Hoe kan ik hen overtuigen?
Feiten:
- ik heb altijd een cap op + gsm bij
- pony is 500% betrouwbaar
- ik ben 500% zeker
- eigenaar vind het ook totaal geen probleem (stelt het zelfs voor omdat ze ook niet altijd tijd heeft om mee te gaan)
- ben al eens 2u alleen op pad geweest (had ik met mijn ouders in de helft afgesproken en dus alleen heen en terug)
- kan een sms sturen wanneer ik vertrek en terugben en ook laten weten waar ik ongeveer ga rijden.. Al weet je dat nooit want als je éénmaal aant rijden bent wil dat nog wel eens afwijken
Denk dat dit zowat de belangrijkste dingetjes zijn .. Ik zie totaal niet in waarom het dus niet zou gaan alleen, maarja, als mijn ouders niet akkoord zijn .. Ik kan moeilijk stiekem gaan. 9/10 zullen ze er niks van merken maar je zal zien dat juist dan iets gebeurt ofzo ...
Iemand tips?
) dus dat is allemaal geen probleem.
Het is ook niet voor elke keer, maar als (een van) je ouders nou eens 2 of 3x mee is geweest begrijpen ze vast wel dat het allemaal heel veilig en vertrouwd is. Natuurlijk kan er altijd wat gebeuren, maar je kunt ook akelig van je fiets vallen of jezelf electrocuteren aan de waterkoker ofzo (dat schijnt écht best nog weleens voor te komen
).
Zou je misschien wel mogen als er een vriend of vriendin mee zou fietsen? Misschien ken je wel mensen die dat willen?