Myca schreef:Hier is de ingang van het ruiterpad in Hargen
Dank je wel! Wij zaten dus op het wandelpad dat een stukje verder zit
Wel prachtige foto’s gemaakt daar trouwens!
Pallatin schreef:Ouderkerkerplas is wel een klein rondje hoor, zeker nu je door de werkzaamheden aan de A9 niet de snelweg onderdoor kan en je dus niet een groter rondje kan maken. Ik rijd veel in het A’damse bos en daar zijn idd best veel honden maar wel goed bereikbaar en de paden liggen er goed bij. Ik denk dat het erg lastig wordt om alle schrik risico’s uit te sluiten. Het kan best zijn dat dingen waarvan jij denkt dat je paard schrikt geen probleem blijken te zijn en vice versa… Ga je alleen? Want imo leren paarden het toch het beste als ze met een braaf en ervaren paard mee kunnen.
Een klein rondje geeft niets, we gaan nog geen uren op pad
Ik ga zeker een aantal keer met een ander paard op pad. Dat is wel zo fijn. Als ze wat ervaring heeft en braaf blijkt wil ik ook wel alleen op pad gaan. Ik heb helaas geen stalgenoten die met mij mee willen/kunnen gaan, dat is wel jammer. Heb ook al zitten kijken naar begeleide ritten, op de Veluwe wordt dat wel aangeboden. Op zich is het echt een heel braaf paard, maar ik denk dat ze de eerste keren wel heel spannend zal vinden. Het is echt geen ramp als ze een keer schrikt, dat zal ook vast wel een aantal keer gebeuren.
Tazzey schreef:Het Amsterdamse bos is echt helemaal ruk als je een jong paard hebt dat niet volledig hond proof is, daar lopen echt de meest onopgevoede honden en baasjes. Ik vind het sowieso geen mooie plaats om te rijden. Ik ging liever naar de Amsterdamse Waterleiding Duinen. Dat is zo'n prachtig gebied, wel even een kaartje kopen.
De Amsterdamse waterleidingduinen ken ik nog niet, ga het opzoeken!