Sizzle schreef:Wat leuk, heb je inmiddels een vast menmaatje gevonden?
Heeft Nala wel al eerder in heuvelachtig gebied gelopen? Ze is nog maar kort geleden beleerd toch?
Wellicht overbodig maar: Hou doordeweeks wel rekening met ongeduldig verkeer, of blijf buiten spitstijden (in Duitsland mogenlijk ook rond de lunch). Het blijft me soms verbazen wat een roekeloze stunts automobilisten soms uithalen bij aanspanningen.
Ja we hebben een klein “team” samengesteld. Ik heb nu 2 meiden die afwisselend mee gaan, en mijn vriend gaat vaak in het weekend mee.
We staan zelf ook in flink heuvelachtig gebied, dus dit is ze gelukkig gewend! We zullen de rit voor haar proberen zo makkelijk mogelijk te maken. Alleen bij licht bergaf of vlak draven, en niet te veel draven. Verder vooral luisteren naar wat ze aangeeft, ze heeft ondertussen genoeg ervaring om zelf aan te geven of/als ze bepaalde paadjes liever in draf pakt, bijvoorbeeld.
De spits gaan we inderdaad proberen te omzeilen, maar met een rit van 17,5km (volgens de routeplanner) wordt het sowieso wel ergens op de dag even druk denk ik. Ik wil uiterlijk om 12 uur op stal vertrekken, maar misschien wordt dit ook al eerder.