Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Godzijdank is het met een 'sisser' afgelopen. 
Serenity350 schreef:Jeetje, wat..... gegevens deelt.
Dorine92 schreef:Wat een drama toch altijd met idioten op de weg en paarden. Om de reden die je in de openingspost noemde (veel te snel inhalen, niet afremmen als daarom gevraagd wordt, en inhalen terwijl dat niet past) ga ik altijd helemaal midden op de weg rijden zodat ze er echt niet langs kunnen. Ik wacht tot ze helemaal terug zijn tot 5 kilometer per uur en alléén als die persoon die 5km/u op een nette manier, met afstand van mijn paard, zonder toeteren of paardenkontkleven heeft bereikt, én er kan op dat punt fatsoenlijk ingehaald worden, dán pas ga ik aan de kant. Soms heb je dus mensen die gaan toeteren en driftig doen. Die laat ik er dus niet langs. Ik ga alleen met een doodbraaf paard naar buiten. Met een normaal paard kan je al niet meer naar buiten. Mensen zijn zo asociaal, niet normaal. Dat toont dit voorbeeld wel weer aan
frankiej schreef:Keer opwachten met een groepje van de stal. Of thuis even op gaan zoeken.