Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kaatjeJ schreef:Hoi, ik vraag me af of hier mensen zijn die lid zijn van de NVVR en wat hun ervaringen zijn.
Ik wil graag met mijn paard meer gaan buitenrijden, maar kan op mijn stal niemand enthousiast krijgen om mee te gaan. Ik heb een auto en trailer, dus kan op zich overal naar toe (woon wel in het westen van het land, dus veel activiteiten/ritten zullen wel wat verder weg zijn). Ik zag op de site dat de ritten vaak met kleine groepjes zijn en veelal in een rustig tempo, wat voor mij (als angsthaas) wel heel fijn is. Ik ben dus erg benieuwd naar jullie ervaringen.
)
Waratje schreef:Gezellig, KaatjeJ en welkom![]()
Dayanara, de meeste ritten zijn voor kleine groepen, bij mee aanmeldingen wordt vaak gesplitst naar voorkeur van tempo. Dus ik kan me voorstellen dat aansluiten zonder aanmelden niet heel handig is. En je kunt altijd even contact opnemen met degene die organiseert om te overleggen hoe de rit vorm krijgt en wat jouw voorkeur zou zijn.
Rachster schreef:Ik ga me denk ik ook aanmelden! Ik woon in de provincie Groningen. Zijn hier meer ruiters uit mijn omgeving? Ik hou van lekker relaxt buiten rijden. Alleen rijden is ook maar alleen en ik zoek gezellige mensen om mee samen te rijden
die ook van buiten rijden houden.
Diane_ schreef:Ik ben al een poos lid en vind het blad erg leuk. Nog nooit ergens aan meegedaan, ene keer is vervoer lastig en andere keer is paard weer niet op conditie, haha. Maar alleen al voor het blad zou ik aanraden lid te worden!
Er is niemand die jou verplicht hoe lang of hoe ver je gaat rijden. 

KarinLF schreef:Tinkermuts schreef:Ik ben sinds kort ook lid, al een rit meegereden en voor volg maand ook 1 op de planning.
Leuk clubblad en de tot nu toe ontmoette mensen heel open en leuk.
Wat leuk! Doe je toevallig in Dwingeloo mee? Ik wel!