De bedoeling was onder het zadel, maar gezien ik momenteel niet meer rij dacht ik: waarom niet al wandelend? Is ook gezellig.
Het gezelschap: [***], een 22-jarige New Forest.

Sinds januari zijn we gestart met wandelen en hebben we samen 211 km afgelegd.
De laatste tijd is het serieus wat geminderd, dus ik wil er vanaf nu weer meer werk van maken.
Onze langste afstand tot nu toe is 12.5 km, dus er is nog wel wat werk aan de winkel...
Ondertussen kunnen we wel met een gemiddelde van 5 km/u stappen en loopt pony gezellig naast mij.
Is ook wel fijner dan aan 4 km/u je pony achter je aan moeten slepen

Dus er zit wel vooruitgang in de zaak, alleen de afstanden moeten we nog aan werken.
Dit wil ik vanaf nu gaan opbouwen. Iemand hier nog tips/ideeën voor?
Groot nadeel in de training is dat ik heel onregelmatig werk en dus niet op vaste dagen kan wandelen.
In ieder geval is mijn doel voorlopig om eind september/begin oktober de (mini)trektocht te doen.
Wil er voorlopig een 2-daagse van maken, om te zien hoe het loopt en ook hoe de achterblijver reageert.
Ik heb op dit moment volgende routes staan:
Dag 1 - 15 km - Middagpauze tussen 8 & 9 km

Dag 2 - 17 km - Middagpauze tussen 9 & 10 km

Kan het eventueel ook omdraaien (heb liever dag 2 wat korter) maar dan moet ik even zien welke dagen ik kan gaan.
Je kan namelijk op de pauzeplaats van dag 2 enorm lekkere pannenkoeken eten, maar enkel op zondag.
Dus wil daar wel graag op zondag passeren

Overnachting heb ik ook al bekeken, dat moet in principe wel in orde komen, maar is voor later.
Eerst maar eens zorgen dat we de afstanden kunnen verwerken.
Zo zal het eruit zien, met waarschijnlijk iets meer bepakking, haha.

Ben benieuwd of het ons gaat lukken, wil er in ieder geval naartoe werken en dat is ook al leuk op zich.
Tips & tricks en dingen die ik niet moet vergeten zijn zeker welkom, gaandeweg zal ik ook nog wel vragen hebben...
We beginnen klein, maar als dit goed bevalt gaan we verder, want stiekem wil ik toch wel een weekje ofzo rondtrekken