Ik ben al een hoop plekken tegen gekomen voor ruitervakanties, maar nog niet echt iets wat ik zoek voor ook niet-paardenliefhebbers.
Bij voorkeur ook nog eens geschikt voor 2 gezinnen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
koos2015 schreef:Het paard gaat mee, en we willen het liefste een huisje of caravan huren. Zelf hebben we geen caravan of tent.
In Nederland
TrIjNiE__ schreef:Wil je echt rijden? Of is met de huifkar ook goed? Dan is een huifkarvakantie door Drenthe misschien iets? Heb ik vorig jaar gedaan met een vriendin en het was fantastisch
Gypsy schreef:TrIjNiE__ schreef:Wil je echt rijden? Of is met de huifkar ook goed? Dan is een huifkarvakantie door Drenthe misschien iets? Heb ik vorig jaar gedaan met een vriendin en het was fantastisch
Wij komen ook net terug van Drenthe!
Ik zou zeggen de rest van het gezin in de huifkar en jij te paard. Echt superleuk. Wij zijn zelf te paard door Drenthe getrokken, overal zijn campings waar je paard ook kan staan. Prachtige bossen met kilometerslange stevige zandpaden.
Wij zijn zelf bij rijmaaran begonnen, zou het zeker aanraden om daar een huifkar te huren. Lieve, behulpzame en hardwerkende mensen met ongelofelijk brave paardjes.
De reeënwissel zou ik niet aanraden, je paard kan daar niet in de wei (supersneu imo) en van alle campings waren deze het minst gastvrij. De locatie is misschien wel leuk verder, maar ik vond het geen vriendelijke mensen.
Verder was het met alle campings (beekdal hoeve, rijmaaran, amerveld, alberthoeve) juist van oh wil je morgen komen? Prima leuk tot dan! Helemaal niet moeilijk.
Gypsy schreef:TrIjNiE__ schreef:Wil je echt rijden? Of is met de huifkar ook goed? Dan is een huifkarvakantie door Drenthe misschien iets? Heb ik vorig jaar gedaan met een vriendin en het was fantastisch
Wij komen ook net terug van Drenthe!
Ik zou zeggen de rest van het gezin in de huifkar en jij te paard. Echt superleuk. Wij zijn zelf te paard door Drenthe getrokken, overal zijn campings waar je paard ook kan staan. Prachtige bossen met kilometerslange stevige zandpaden.
Wij zijn zelf bij rijmaaran begonnen, zou het zeker aanraden om daar een huifkar te huren. Lieve, behulpzame en hardwerkende mensen met ongelofelijk brave paardjes.
De reeënwissel zou ik niet aanraden, je paard kan daar niet in de wei (supersneu imo) en van alle campings waren deze het minst gastvrij. De locatie is misschien wel leuk verder, maar ik vond het geen vriendelijke mensen.
Verder was het met alle campings (beekdal hoeve, rijmaaran, amerveld, alberthoeve) juist van oh wil je morgen komen? Prima leuk tot dan! Helemaal niet moeilijk.
[ITP] Met de huifkar door DrentheTink89 schreef:koos2015 schreef:De Reeenwissel ziet er goed uit!
Eaglesranch heeft geen accomodaties wat ik zo zie op de website
Voor je paard? Of voor mensen? Want je moet idd wel je eigen campeermiddel meebrengen (tent, caravan, kamper), maar paardenplekken zijn er zat, inclusief prima faciliteiten.
koos2015 schreef:Het paard gaat mee, en we willen het liefste een huisje of caravan huren. Zelf hebben we geen caravan of tent.
In Nederland
Gypsy schreef:miccamaaike schreef:enEven of topic, Gypsy wat leuk dat je met de huifkar bent weg geweest. Welke fjord had je mee?
Nee geen huifkar, eigen paarden onder de man. Maar wel bij rijmaaran begonnen omdat we daar een lijst met campings etc. konden krijgen.