Paardrij vierdaagse Dwingeloo 2016

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Neantje

Paardrij vierdaagse Dwingeloo 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-16 16:31

Hallo :wave:

Wie doen er dit jaar mee aan de vierdaagse in Dwingeloo?

In 2013 heb ik voor de eerste keer meegedaan en dit jaar staat de 2e keer op de planning :D
Sinds een maandje begonnen met zeker 1x per week een buitenrit hier in de buurt (Wanneperveen) te maken en aanstaande woensdag gaan we met de trailer op pad om in het bos te rijden.

Ik ben heel benieuwd wie er nog meer mee doen en hoe en hoe vaak jullie de paarden trainen!

CarolienV

Re: Paardrij vierdaagse Dwingeloo 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 17:24

Ik heb nog nooit meegedaan. Maar het lijkt me erg leuk, en ik hoop dit jaar wel mee te kunnen doen!

Ik ga ook minimaal 1 keer per week naar buiten, liefst vaker. En probeer ook geregeld een rit van ongeveer 25 km te maken.

Ben benieuwd of zich hier meer mensen melden. Ik zoek nog iemand om samen mee te rijden, misschien vind ik die hier wel?

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 17:27

Lijkt me erg leuk om mee te doen maar heb geen vervoer vrees ik.

Naar welk bos ga je en wanneer evt wil ik dan mee rijde als je naar Havelte of zelfs Steenwijk komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 17:32

Havelte/Dwingeloo is wel onder zadel te rijden :+
Manege Drift kan je wel voor weinig overnachten met paard op camping of bed en breakfast.

Ben zelf ook van plan om mee te doen. Ik ben benieuwd wat voor mooie verassing ze dit jaar hebben van de potten bakker :D.

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-16 18:35

Carolien: Leuk dat je dit jaar misschien ook mee gat doen! Waar rij jij vaak als je een rit maakt?

Joyce: Weten we nog niet, ik rij mee met mijn stalgenootje. Zij heeft een trailer + E-rijbewijs ik helaas (nog) niet.
Jij gaat endurance proberen las ik, leuk!

Tobbes: Super leuk je mee rijd! Haha ja ik ben ook benieuwd naar de verassing van de pottenbakker :+
Waar en hoeveel rij jij buiten om te trainen?

marjolein__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 18:43

Jaaaa ik doe mee. Vorig jaar voor t eerst in Dwingeloo en was heel goed bevallen dus dit jaar van de partij.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 18:59

Neantje schreef:
Carolien: Leuk dat je dit jaar misschien ook mee gat doen! Waar rij jij vaak als je een rit maakt?

Joyce: Weten we nog niet, ik rij mee met mijn stalgenootje. Zij heeft een trailer + E-rijbewijs ik helaas (nog) niet.

Tobbes: Super leuk je mee rijd! Haha ja ik ben ook benieuwd naar de verassing van de pottenbakker :+

Zie ineens dat je Anne bent hoi!
ja klopt 29 mei heel erg zin in

CarolienV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 19:38

Neantje schreef:

Mijn paard staat in donderen.
Als ik thuis rij ga ik vaak richting yde, een rondje om het meisje van yde heen. Of richting norg, het noordsche bos.

Maar pak ook vaak de trailer. Ga dan meestal naar gasselte of Appelscha.

Ben benieuwd waar jij woensdag heen gaat! Kun je thuis ook fijn rijden?

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-16 19:50

Marjolein: Volgens mij zag ik op youtube een filmpje van vorig jaar van jou voorbij komen! Kan dat?

Joyce: Hello! Haha.. Leuk, al helemaal voorbereid?

Carolien: Leuk, genoeg mogelijkheden dus!
Waar we woensdag naartoe gaan weten we nog niet precies, in de buurt van Ruinen waarschijnlijk. Hier in Wanneperveen kunnen we alleen maar langs te weg in de berm en hele klein stukjes zandpad rijden. Super mooie omgeving maar helaas weinig tot eigenlijk geen ruiterpaden

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 20:05

Ja opzich wel alleen nog een paar keer de wedstrijd km rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 21:54

Neantje,

Train zelf in drentse friese wold en rijden gerust zo 3 keer per week 16km. Maar ik rij ook endurance met het beestje qua conditie is die zowie zo wel aardig getraind.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 22:06

Ik zou graag eens meedoen maar dat gaat moeilijk zonder paard hihi

femmy91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 22:15

Wat leuk een paardrij vierdaagse topic! :j Ik heb een paar jaar terug mee gedaan en zou vorig jaar mee doen maar wegens blessure ging dat niet door. Zit te twijfelen om dit jaar mee te doen!

Chynnafifi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 11:19

ik zou dolgraag mee willen doen, maar dat kan zeker alleen met een eigen paard haha.

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 11:21

Leuk!! Ik ben er dit jaar ook weer bij. Vorig jaar voor het eerst gereden samen met een vriendin, dit jaar ga ik 'm alleen rijden :D

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 13:25

Joyce: Hoeveel km ga je rijden?

Tobbes: Dat gebied schijnt erg mooi te zijn, heerlijk dat je er zo vaak op uit gaat =D

AfricanLady & Chunnafifi: Hihi ja een paard is wel zo handig, helaas verhuren ze geen paarden voor de vierdaagse. Dat ik weet ik ieder geval

Femmy: Ah wat balen dat je vorig jaar niet mee kon doen! Is je paard inmiddels weer helemaal hersteld?

Bellehorses: Stoer dat je m alleen gaat rijden! =D Onderweg kom je vast nog wel mensen tegen om mee samen te rijden. In 2013 heb ik de eerste dag alleen gereden, dat vond ik best een uitdaging..

Wat nemen jullie allemaal mee onderweg? En ook niet onbelangrijk; hoe? In een zadeltas of rugzak bijvoorbeeld?

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 13:31

Neantje schreef:
Bellehorses: Stoer dat je m alleen gaat rijden! =D Onderweg kom je vast nog wel mensen tegen om mee samen te rijden. In 2013 heb ik de eerste dag alleen gereden, dat vond ik best een uitdaging..

Wat nemen jullie allemaal mee onderweg? En ook niet onbelangrijk; hoe? In een zadeltas of rugzak bijvoorbeeld?

Ik heb een westernzadel met zadeltassen voor aan de knop. Heb een flesje water, een appel en een broodje. Tussendoor natuurlijk ook nog een lunch :)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 13:40

Wanneer is de vierdaagse?

2 weken terug voor het eerst bij het dwingelderveld gereden. Prachtig zeg! Vrijdag ga ik weer haha

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 14:04

Dit jaar is de vierdaagse 20 t/m 23 juli. Woensdag t/m vrijdag (:

Oja handig! En iets van vliegenspray of heb je een vliegen deken op?

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 14:31

Dan heb ik volgens mij nog vakantie dus ga even kijken voor vervoer en wat het kost bij manege drift. Kost de vierdaagse nog geld? Ik rijd de 22 km

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 14:48

Neantje schreef:
Dit jaar is de vierdaagse 20 t/m 23 juli. Woensdag t/m vrijdag (:

Oja handig! En iets van vliegenspray of heb je een vliegen deken op?

Die van mij is echt supergevoelig voor vliegen. ik heb een vliegendeken met hals en nog zo'n apart buik"deken" van een eczeem deken.

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 17:01

Oja dan is een deken wel zo lekker! Do is vooral gevoelig voor vliegen bij haar ogen, maar ik denk dat ik toch maar een uitrij-vliegendeken op ga doen deze keer.

Joyce: De kosten voor de vierdaagse staan op de site €80,- uit mijn hoofd, dat is inclusief 4x lunch en een handgemaakte herinnering (:

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 07:49

Neantje schreef:
Oja dan is een deken wel zo lekker! Do is vooral gevoelig voor vliegen bij haar ogen, maar ik denk dat ik toch maar een uitrij-vliegendeken op ga doen deze keer.

Joyce: De kosten voor de vierdaagse staan op de site €80,- uit mijn hoofd, dat is inclusief 4x lunch en een handgemaakte herinnering (:

Had het gezien indd, en het is in mijn vakantie dus als ik vervoer vind voor 1x brengen en 1x halen (ga dan ergens stalling doen zeg maar) dan doe ik mee *\o/* *\o/* *\o/*

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 10:25

Leuk JoycexEnya :D
Ik heb mijn pony gestald bij camping de zonnetij, ik logeer daar in een caravan en ben dan ook meteen op vakantie, mijn vriend komt de laatste dag van de vierdaagse en dan blijven we nog een weekje :)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 13:35

Super leuk ik ga naar manege drift wss. Rijd je dan steeds met de trailer op en neer, omdat dat in Lhee is. Ik slaap dan in me tent op de camping bij die manege