Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

_Sillebil schreef:Morgen ga ik de strandrit al rijden en ik heb er kei veel zin in! Ik vind het wel een beetje spannend, maar ik durf te wedden dat die zenuwen direct weg zijn als ik op het paard zit!
Het zijn paarden met westernzadels, dus daar ben ik ook wel benieuwd naar. Moet je daar heel anders op zitten dan op een engels zadel? En heb je wel een beetje steun? (Mijn knieën gaan snel pijn doen bij het rijden.)
Duke schreef:_Sillebil schreef:Morgen ga ik de strandrit al rijden en ik heb er kei veel zin in! Ik vind het wel een beetje spannend, maar ik durf te wedden dat die zenuwen direct weg zijn als ik op het paard zit!
Het zijn paarden met westernzadels, dus daar ben ik ook wel benieuwd naar. Moet je daar heel anders op zitten dan op een engels zadel? En heb je wel een beetje steun? (Mijn knieën gaan snel pijn doen bij het rijden.)
Oh, dan ga je zeker naar Frieda? Heeel leuk! Komt helemaal goed!
Zou wel een spijkerbroek aandoen en geen rijbroek. Met een gewone rijbroek glijd je wel meer in een westernzadel. Met een spijkerbroek zit je wat stroever en rijdt steviger.
geen pretje Duke schreef:_Sillebil schreef:Morgen ga ik de strandrit al rijden en ik heb er kei veel zin in! Ik vind het wel een beetje spannend, maar ik durf te wedden dat die zenuwen direct weg zijn als ik op het paard zit!
Oh, dan ga je zeker naar Frieda? Heeel leuk! Komt helemaal goed!
Zou wel een spijkerbroek aandoen en geen rijbroek. Met een gewone rijbroek glijd je wel meer in een westernzadel. Met een spijkerbroek zit je wat stroever en rijdt steviger.
M_hartje_M schreef:Duke schreef:Zou wel een spijkerbroek aandoen en geen rijbroek. Met een gewone rijbroek glijd je wel meer in een westernzadel. Met een spijkerbroek zit je wat stroever en rijdt steviger.
Zou juist geen spijkerbroek doen, of t moet al een wrangler zijn ofzo. Door die naden aan de binnenkant van je benen kan dan zo erg gaan schuren....
Heb na een ritje van 3 uur al een keer beide benen helemaal open gehadgeen pretje
_Sillebil schreef:Oei, dat stelt me niet erg gerust xkathy_love. Nou, ik ga er gewoon met moed heen en er van genieten!