Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
friesiszwart schreef:Hou er wel rekening mee dat er een vergunning noodzakelijk is van Natuurmonumenten. Indien je die niet hebt. 15,00 euro. (deze label is voor meer gebieden te gebruiken waaronder de loon- en drunense duinen)
friesiszwart schreef:Hou er wel rekening mee dat er een vergunning noodzakelijk is van Natuurmonumenten. Indien je die niet hebt. 15,00 euro. (deze label is voor meer gebieden te gebruiken waaronder de loon- en drunense duinen)
karuna schreef:Ik kan zo snel niks bedenken eigenlijk waar je met je paard wat kan drinken en ze veilig kunnen staan.
In bos waar ook hotel montferland is liggen idd een aantal hindernissen. Daar vorige week nog gewandeld met de honden. Maar de paden lagen er niet zo heel fijn bij. Bos is aangepakt en is nu van een andere eigenaar.(niet meer natuurmonumenten) Deze heeft de boel nog niet rechtgetrokken helaas. En ik weet niet of de ruiterpaden er nog allemaal zo liggen of gewijzigd zijn.
karuna schreef:Klopt allen dat gebied is niet meer van natuurmonumenten maar huize bergh. Natuurmonumenten heeft afgelopen periode juist alles aangepakt, veel nieuwe losloopgebieden gemaakt ook.
Huize bergh is nu eigenaar van een aantal gebieden, oa rond hotel montferland, bij zeddam en s heerenberg ook. Daar zijn de losloopgebieden verdwenen, vandaar dat ik het weet. Heb een waarschuwing gekregen in het stuk bos bij het hotel omdat ik er liep met losse honden. Niet wetende dat het van eigenaar was gewisseld.
antoinetje schreef:Stal Kroes in Beek heeft een gezellige sta caravan, of ze ook paarden 'van buitenaf' stallen durf ik niet met zekerheid te zeggen. Deze stal ligt op 10 minuten stappen van het bos (wel een drukke weg oversteken)
antoinetje schreef:Stal Kroes in Beek heeft een gezellige sta caravan, of ze ook paarden 'van buitenaf' stallen durf ik niet met zekerheid te zeggen. Deze stal ligt op 10 minuten stappen van het bos (wel een drukke weg oversteken)
peaches schreef:Overnachtingen geboekt! Besloten elke nacht ergens anders te doen dus eerste nacht in de pippo wagen bij pferdehof montferland en de tweede dag bij de korenhorst. Ookal duurt het nog even we hebben er al super veel zin in!