Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FrNo schreef:Als je paard altijd netjes doorloopt, zou ik in stap oversteken. Komt er toch iets aan, dan even verder draven.
Ook is een veiligheidshesje niet verkeerd. Met mijn huidig paard zou ik het nooit doen. Deze is te schrikkerig. (En blijft dan staan)of afstappen en dan aan de hand meenemen.

_Zoe schreef:Waar hij eerst stond moest ik wel altijd over een 80km weg en zeker omdat hij pas 3 is vond ik het altijd wel spannend, in het verleden heb ik er ooit met de pony van een vriendin wel een botsing met een motor gehad namelijk. Gelukkig is het verder nooit zo'n hele drukke weg dus meestal kan ik wel in een keer doorlopen
AmoorM schreef:FrNo schreef:Als je paard altijd netjes doorloopt, zou ik in stap oversteken. Komt er toch iets aan, dan even verder draven.
Ook is een veiligheidshesje niet verkeerd. Met mijn huidig paard zou ik het nooit doen. Deze is te schrikkerig. (En blijft dan staan)of afstappen en dan aan de hand meenemen.
Ik steek sowieso over als er helemaal niks aan komt, ook niet een auto waar van je denkt daar kan ik nog even snel voor langs draven. Gewoon als de weg helemaal vrij is en als ik dan lang moet wachten kan ik misschien beter even afstappen als m'n paard er zenuwachtig van wordt.

Gelukkig kwam er geen verkeer aan.