Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spatter schreef:omdat ik de verenigingen heb gemaild.keona schreef:6sept rit in bemelen van rijvereniging vrij en blij
Hoe weet jij dat, er staat nog niks vermeldt op hun website.
Het zou sowieso fijn zijn als mensen een link naar de rit plaatsen als ze een rit posten hier, anders wordt het zo zoeken.
spatter schreef:keona schreef:6sept rit in bemelen van rijvereniging vrij en blij
Hoe weet jij dat, er staat nog niks vermeldt op hun website.
Het zou sowieso fijn zijn als mensen een link naar de rit plaatsen als ze een rit posten hier, anders wordt het zo zoeken.
spatter schreef:8 maart De Drie Dorpen route in Bocholt Belgie
https://www.facebook.com/dedriedorpen/p ... 67?fref=nf
12 april Foshei rit te Molenbeersel/Kinrooi
informatie staat ook bij de eerste link
chimello schreef:Maar meer info bij de ritten zou wel handig zijn, het lijkt me best leuk eens zo'n rit te doen aangezien ik daar niet van op de hoogte ben en ik zou niet weten waar ik het online zou moeten vinden namelijk. Maar oriëntatie rit, wat houdt dat in? Dus voor de recreatieve ruiter die gewoon eens op stap wil met een paard van gemiddelde conditie is dit dus niets?
chimello schreef:Ik woon kort bij zutendaal, die andere zijn voor mij te ver
chimello schreef:Ik ben helaas afhankelijk van mijn moeder om met trailer te rijden en zelf rijdt ze niet meer dus daar raak ik helaas niet, wel jammer inderdaad want het is niet zo heel ver.
Zie soms op de groep van mijn dorp wel eens ritten voorbij komen, als ik de datums hier niet zie zal ik ze er ook wel plaatsen, wie weet hebben jullie er wat aan