Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Juut schreef:Als hoevenkrabber voor onderweg heb ik een opvouwbare laarsaantrekker. Voor water/ voerbak heb ik een kleine maat opvouwbare wasteil van ortlieb; rol je op en past mooi in de zadeltas. Een stuk touw om evt een noodhalster/ teugel te maken is ook handig.
Kuggur schreef:Juut schreef:Als hoevenkrabber voor onderweg heb ik een opvouwbare laarsaantrekker.
Zo´n ding heb ik ook, had hem al jaren toen iemand (een deense) me erop wees dat het eigenlijk een laarsaantrekker was, had geen idee, voor mij was het een inklapbare hoefkrabber
Lizz schreef:Kuggur schreef:
Zo´n ding heb ik ook, had hem al jaren toen iemand (een deense) me erop wees dat het eigenlijk een laarsaantrekker was, had geen idee, voor mij was het een inklapbare hoefkrabber
Er bestaan ook inklapbare hoevenkrabbers, verschil zie je aan het puntje. Laarzentrekkers zijn heel bot, ander prik je in je laars en hoevenkrabbers hebben een scherpe of platte kop (net als schroefendraaier).
Ik kwam laatst bij de decathlon iets handigs tegen.
http://www.decathlon.nl/longe-sentier-id_8238025.html
Is misschien ook makkelijk zelf te maken.
.