Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jojoni schreef:@[***], ik wou jou ook al een bericht sturen als Sita weer een beetje van de hengstigheid af was! Ik ben echt jalours dat je al weer op de oudsberg bent geweest! Waren er niet veel dazen?
spatter schreef:ik vond de duinen heel mooi , weet niet hoe het daar heet, onder Bree
jojoni schreef:Ik weet niet hoelang die hengstigheid van sita nu weer gaat duren maar ik denk dat volgende week het ergste wel weer over is. Wanneer hebben jullie tijd
[***] schreef:jojoni schreef:Ik weet niet hoelang die hengstigheid van sita nu weer gaat duren maar ik denk dat volgende week het ergste wel weer over is. Wanneer hebben jullie tijd
Volgende week is drukjes, weekend kan eventueel wel (weersafhankelijk, ben een watje op dat gebied). Week daarna is uitgesloten (moet 6 dagen werken
) maar de week daarna (22 - 28) heb ik wel iets meer tijd
jojoni schreef:@Laulitz, Leuk! Ik moest wel even zoeken naar knooppunt 56 haha maar ik denk dat er binnendoor wel tot daar te komen valt.. Wat zou jij aanraden? ik dacht binnendoor naar knooppunt 33 en dan daar ergens de hoofdweg oversteken maar dan? of steek ik beter pas later de hoofdweg over? zo eerst naar 59 en dan binnendoor naar 57?
_mexx_lady_ schreef:Ofja ik heb geen idee of er hier iets leuks is? Woon in Kinrooi dus geen idee of daar een leuke bos of een leuke route is
spatter schreef:die route om Kinrooi heb ik 1 x gereden maar dat vond ik echt niks.
Maar een paar stukjes waren mooi en verder veel bermen rijden, leuk voor menners maar weinig aan voor ruiters.
jojoni jij woont dus in Bocholt? bij welk route punt in de buurt?
ik zit zelf een paar km af van de route tussen 21 en 49
spatter schreef:Ik zie alleen Vostert met een T op de kaart?
wie heeft trouwens die nummering gemaakt![]()
52 en 55 zijn onder Bree en 51, 53 en 54 achter Overpelt
onder Bree is wel een heel mooi gebied!
spatter schreef:Ik zie alleen Vostert met een T op de kaart?
wie heeft trouwens die nummering gemaakt![]()
52 en 55 zijn onder Bree en 51, 53 en 54 achter Overpelt
onder Bree is wel een heel mooi gebied!