Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
funnyhorses schreef:Ach waar je ook heel raar van op kunt kijken is als je met je paardje over straat rijd en plots stopt er een tegenmoed komende auto naast je,draait zn raampje open
,ik stopte dus dacht dat ie de weg wou vragen,en plots trekt die malloot een megafoon
en blèrd keihard in het duits....Haben Sie einen Führerschein?
![]()
Vervolgens rijd ie snel verder!![]()
Tja dan sta je daar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bleud te kijken met je shockproof Fjord.![]()
Ik dacht echt dat ik in Bananasplit zat toen![]()
hahahaha
xSCWx schreef:Toen ik met mijn Shet aan het fietsen was, komt er een man die me inhaalt. Tijdens het inhalen zegt hij: dat is een mooie die zou ik wel willen dekken. Was zo'n sloeber figuur. Toen hij langs was zat hij nog helemaal in zichzelf te praten en te schreeuwen...
Loveskary schreef:Ik heb een Arabier.
Als ik moslims tegen kom dan lopen die naar haar toe en aaien haar en spreken dan iets van Arabisch tegen haar en gaan dan op knieeen en kussen de vloer.
Ik vroeg zo waarom is dat hij zei heilig schepsel van onze god Allah.
Of deze jaren geleden strandrit lekker in rengalop.
Ligt daar een zatlap paard nam me toch een sprong.
Staat die op zegt tegen mij ik kan dat paard wel rijden.
Ik zei eh weet je het zeker heel zeker zei die hij erop en paard omhoog.
Lag hij daar en weer erop en weer hetzelfde.
AppleDumplin schreef:Loveskary schreef:Ik heb een Arabier.
Als ik moslims tegen kom dan lopen die naar haar toe en aaien haar en spreken dan iets van Arabisch tegen haar en gaan dan op knieeen en kussen de vloer.
Ik vroeg zo waarom is dat hij zei heilig schepsel van onze god Allah.
Of deze jaren geleden strandrit lekker in rengalop.
Ligt daar een zatlap paard nam me toch een sprong.
Staat die op zegt tegen mij ik kan dat paard wel rijden.
Ik zei eh weet je het zeker heel zeker zei die hij erop en paard omhoog.
Lag hij daar en weer erop en weer hetzelfde.
Ik ga in maart een arabier kopen dus wie weet
xApple schreef:Stoer dat je langs Bechthold wilde gaan rijden, dat zou ik vermijden![]()
Ze hebben daar ook 2 enorm agressieve honden brr.
Ik heb nog geen extreem rare dingen meegemaakt.. Maar ik ga
morgen weer een buitenritje maken dus wie weet
mzara schreef:ik ben nog niks tegengekomen. mijn pony is verkeersmak, maar kan schrikken van ''enge'' dingen zoals een afgezaagde boom...![]()
wat ik wel irritant vind zijn van die mensen die niet in de gaten hebben dat een paard kan schrikken en keihard en dichtbij langsrijden. met autos is het geen probleem. maar vrachtwagens of motors af en toe.... ben ik de enige die ( op een veilige afstand ) dan midden op de weg gaat rijden en aangeef dat ze zachter moeten?